Gå til innhold

Noen her som sliter med innsomnia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å få sove, det er veldig sjelden faktisk, at jeg klarer å sovne før etter kanskje to-tre timer etter jeg har lagt meg. Og det selv om jeg har vært aktiv samme dag og er sliten. 

Har forsøkt innsovningstabletter noen ganger, men da blir jeg bare trøtt og så våken igjen, jeg sovner ikke. Sovetabletter vil jeg ikke forsøke å be om, synes det er skummelt å skulle gå den veien. 

Det hender jeg sitter litt her, på nett, men jeg prøver jo å sove før jeg går lei. 

Det er ikke fordi jeg tenker for mye, ikke nå lengre, jeg var mer urolig før men nå er det borte.

Sover ofte med binural beats på, det hjelper. 

Og når jeg først sovner kan jeg sove en full "natt" om jeg kan sove lenge dagen etter, men det hender jo at det bare blir fem, fire noen ganger til og med bare tre timer søvn. 

Sliter du og med å få sove?

Eller har du kanskje blitt kvitt denne utfordringen og har noen tips?

Anonymkode: 36111...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og det skulle være insomnia med en "n" der ja ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skrev jo denne på natta, da jeg ikke fikk sove og det kanskje var andre med samme utfordring våkne, men for at den ikke skal bli helt borte så: *dump* :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg sliter med Insomnia av og til. Innimellom kan det skje at jeg ikke sovner i det hele tatt. Det er fælt. Er som tortur å bare ligge i senga time etter time uten å sove. Jeg pleier å stå opp etter en time, for senga blir ikke et bra sted til slutt. Prøver å ikke stresse så mye med det, men heller tenke "nå slapper jeg heller litt av på sofaen i stedet for å ligge i senga og ha det fælt". Av og til tar jeg med dyne og pute til sofaen og legger meg ned der. 

Anonymkode: 9a078...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...