Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva sier du? Vagina, fitte, mus, sprekken, eller penis, pikken, kuk, pølsa osv?

Hva synes du er det "fineste" ordet på kjønnet (både mann og dame)?

Hva er det verste navnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kaller min for musa og hans for pikken

jeg liker ikke kusa/vulva/skrævsylte o.l. på meg, og på han liker jeg ikke kukk eller kødd eller PENIS eller snadd/snabb

mus og pikk går hånd i hånd

Gjest Batman
Skrevet

Dåsa, fitta (når vi holder på). Mus er pent å si i daglig tale. Bruker gjerne order "tiss" om begge kjønn for å være litt reservert.

Gjest Mito24
Skrevet

"Slafså" er et vakkert navn på det kvinnelige kjønnsorganet.

Gjest Gitte
Skrevet

Vi bruker faktisk tiss og tissen...

veit ikke hvorfor men har blitt sånn bare. pikken eller kuken syns jeg høres så dumt ut når jeg snakker om hans, bruker pikken hvis jeg snakker om det med venninner e.l.

jeg finner ikkeno "pent" ord på kvinnelig kjønnsorgan :P

Gjest Gitte - itte
Skrevet
Vi bruker faktisk tiss og tissen...  

veit ikke hvorfor men har blitt sånn bare. pikken eller kuken syns jeg høres så dumt ut når jeg snakker om hans, bruker pikken hvis jeg snakker om det med venninner e.l.

jeg finner ikkeno "pent" ord på kvinnelig kjønnsorgan :P

Hvis du liker brukernavnet ditt, så må du vel kunne klare å iallfall bruket et ord på kjønnsorganet ditt? Bare å skifte ut en bokstav ;)

Gjest Gitte
Skrevet

Hvis du liker brukernavnet ditt, så må du vel kunne klare å iallfall bruket et ord på kjønnsorganet ditt? Bare å skifte ut en bokstav ;)

vil nå mene det er stor forskjell på Gitte og Fitte, men deg om det. Jeg syns ikke fitte er et pent ord, derfor bruker jeg det ikke...

dessuten var du ikkeno morsom :)

Gjest Milah
Skrevet

Foretrekker mus på meg. Noen ganger fitte, hvis jeg er i det litt vulgære humøret. på han er det bare pikk som funker i mine ører!

Skrevet

Mus er ekkelt!!

Men det kan ha noe med at jeg er livredd det dyret og vil ikke for alt i verden kalle mitt kjønnsorgan med det navnet... :o

Vet ikke om noen navn på det kvinnelige kjønnsorganet som er fint.. blomsten eller rosa kanskje :hoho:

Skrevet

Hmm, musen synes jeg funker best om meg.

Og hans så må det vel bli pikk.

Gjest Itte morsom
Skrevet

vil nå mene det er stor forskjell på Gitte og Fitte, men deg om det. Jeg syns ikke fitte er et pent ord, derfor bruker jeg det ikke...

dessuten var du ikkeno morsom :)

Det var ikke ment som noe morsomt, men snarere at du legger mer i ordet fitte enn det faktiske fonetiske eller hvordan det skrives(eller er fire et verre ord enn gire?). Tror det enda henger litt skam igjen i å sette navn på det kvinnelige kjønn. Gud bedre, dette er jo bare et redskap til å få barn, ikke forlystelse!

Gjest Grov under akten
Skrevet

Under akten er det deilig når mannen min sier: Fitta de er så deilig og bløt. Pikken min er som skapt for fitte di.

Elsker fitta de. Nyt fitta mi, sprut i fitta mi osv.

I daglig tale omtales den som mus og den om pikken. Et annet or for pikk kan være kjøttfløyte. Forøvrig verdens mest brukte instrument.

Gjest fniseline
Skrevet

I det daglige synes jeg dette er morsomme navn...

Gutter har tissefant og jenter har tisselur....

hihi...

Hilsen

Fniseline

Gjest gjest1
Skrevet
I det daglige synes jeg dette er morsomme navn...

Gutter har tissefant og jenter har tisselur....

hihi...

Hilsen

Fniseline

Jeg kaller mannepikk for tisselur jo :o

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Under akten er det deilig når mannen min sier: Fitta de er så deilig og bløt. Pikken min er som skapt for fitte di.

Elsker fitta de. Nyt fitta mi, sprut i fitta mi osv.

Hvis mannen din sier dette, har dere et interessant kjønnsliv.

:ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis mannen din sier dette, har dere et interessant kjønnsliv.

Gjest Gitte
Skrevet

Det var ikke ment som noe morsomt, men snarere at du legger mer i ordet fitte enn det faktiske fonetiske eller hvordan det skrives(eller er fire et verre ord enn gire?). Tror det enda henger litt skam igjen i å sette navn på det kvinnelige kjønn. Gud bedre, dette er jo bare et redskap til å få barn, ikke forlystelse!

jeg syns bare ikke ordet fitte er no' fint, heller ikke kuk eller kukk for den sakens skyld, og derfor velger jeg å ikke bruke de. har ikke noe med at jeg legger noe mer i det enn ja, fire og gire..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...