Gå til innhold

Gråter av alt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter en del med at jeg gråter veldig mye og gjerne i situasjoner jeg ikke ønsker å gråte. Tårene bare renner og jeg klarer ikke stoppe. Det kan skje når jeg blir sint, redd eller bekymret. Fryktelig irriterende å stå å konfrontere er person når tårene bare renner. Noen som har det likt og har noen tips? Blir alltid så flau etterpå, men jeg klarer ikke å holde det inne. I går ble jeg redd og grein som bare det foran noen jeg ikke kjenner så godt og i dag gikk jeg rundt skamfull og angret. Hater å gråte foran andre og når jeg tenker "ånei nå ser noen meg gråte" så gråter jeg bare enda mer..

Anonymkode: add81...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! Jeg har dessverre ikke så mange råd å komme med, men du er sikkert ikke aleine om å ha det sånn! Sikkert mange som sliter med det samme! Det beste er nok å prøve å akseptere det, selv om det sikkert er veldig vanskelig...

Endret av Banankaka04
Skrevet

Ok. Jeg skjønner problemet. Men jeg gråter "aldri". Det er mer faretruende tror jeg. Jeg har en mannlig god venn som gråter egentlig fort. En svær og høy fyr som ser ut som tøffen selv. Og han ER tøff. Men veldig følsom. Jeg misunner ham,at han kan gråte så lett. Så ikke skam deg. Du viser følelser, og jeg misunner deg altså. Men ja, ok, jeg ser jo din side av saken også. Jeg tror bare at det er en større "svakhet"og ikke gråte.....

Skrevet

Jeg gråter også lett og mye. Det kan kun være en liten motgang så knekker jeg fullstendig sammen i kramper gråt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...