AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Er det noen som har erfaring med hårfjerning med laser hjemme? Sånne man kjøper på elektriske butikker. Hvilken er dere fornøyd/ikke fornøyd med? Anonymkode: 9e949...edc
Millimani Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Bruker denne https://enklereliv.no/kroppspleie/beurer-ipl-5500-pure-skin-pro-permanent-harfjerning/ Enkel og grei, med "evigvarende" patron. Prosedyre først 3 x annenhver uke, så 3 x fjerde hver uke. Altså da f.eks. 04.09., 18.09., og 02.10. Videre 30.10., 27.11. og 24.12.Skal ikke brukes på solbrun hud, så ikke bruk den på sommeren annet enn evt under armene, og andre steder som ikke er utsatt for sol-eksponering. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 På 12.6.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaring med hårfjerning med laser hjemme? Sånne man kjøper på elektriske butikker. Hvilken er dere fornøyd/ikke fornøyd med? Anonymkode: 9e949...edc Har testet en Philips Lumea og det har fjernet det meste permanent, som jeg ikke var klar over. Jeg trodde det bare skulle være borte en stund, men det er bare noen få tynne hår som kommer nå 😕 Greit å være klar over... Fordelen er jo at det blir helt glatt. Anonymkode: 87ecb...23c 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har testet en Philips Lumea og det har fjernet det meste permanent, som jeg ikke var klar over. Jeg trodde det bare skulle være borte en stund, men det er bare noen få tynne hår som kommer nå 😕 Greit å være klar over... Fordelen er jo at det blir helt glatt. Anonymkode: 87ecb...23c Så det var to Philips lumea. Hvem av dem? Har så mye hår på leggene. Anonymkode: 9e949...edc
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 33 minutter siden, Millimani skrev: Bruker denne https://enklereliv.no/kroppspleie/beurer-ipl-5500-pure-skin-pro-permanent-harfjerning/ Enkel og grei, med "evigvarende" patron. Prosedyre først 3 x annenhver uke, så 3 x fjerde hver uke. Altså da f.eks. 04.09., 18.09., og 02.10. Videre 30.10., 27.11. og 24.12.Skal ikke brukes på solbrun hud, så ikke bruk den på sommeren annet enn evt under armene, og andre steder som ikke er utsatt for sol-eksponering. Det var tomt på denne. Synd. Anonymkode: 9e949...edc
Millimani Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det var tomt på denne. Synd. Anonymkode: 9e949...edc Ja, jeg så det, kanskje de får den inn igjen... Men det er iallefall den jeg bruker. Se andre steder: Forventes på lager 08.07. https://www.whiteaway.no/personlig-pleie/harfjerning/permanent-harfjerning/product/beurer-ipl-5500-pure-skin-pro/ Her står det at den forventes på lager 18.06. https://www.med24.no/personlig-pleie/haarfjerning/elektriske-apparater/beurer-permanent-haarfjerning-ipl-pure-skin-pro ...så da er den sikkert på lager på enklereliv.no snart også 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det var to Philips lumea. Hvem av dem? Har så mye hår på leggene. Anonymkode: 9e949...edc Jeg tror ikke den modellen er i salg lenger, men vil tro de nye gjør samme nytten... Anonymkode: 87ecb...23c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Millimani skrev: Bruker denne https://enklereliv.no/kroppspleie/beurer-ipl-5500-pure-skin-pro-permanent-harfjerning/ Enkel og grei, med "evigvarende" patron. Prosedyre først 3 x annenhver uke, så 3 x fjerde hver uke. Altså da f.eks. 04.09., 18.09., og 02.10. Videre 30.10., 27.11. og 24.12.Skal ikke brukes på solbrun hud, så ikke bruk den på sommeren annet enn evt under armene, og andre steder som ikke er utsatt for sol-eksponering. Men hva regnes som solbrun hud egentlig? Jeg har de siste årene, etter jeg flyttet sørover, fått såpass dyp brunfarge at jeg har hatt skille hele vinteren igjennom... Naturlig blond og lys hud, men veldig kraftig hårvekst under armere, på leggene og nedentil, med tykke mørke hår. Anonymkode: 0f427...e91
Millimani Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Men hva regnes som solbrun hud egentlig? Jeg har de siste årene, etter jeg flyttet sørover, fått såpass dyp brunfarge at jeg har hatt skille hele vinteren igjennom... Naturlig blond og lys hud, men veldig kraftig hårvekst under armere, på leggene og nedentil, med tykke mørke hår. Anonymkode: 0f427...e91 Så lenge huden er "naturlig blond og lys" slik du beskriver det, så går det gjerne bra. Ellers kan ikke jeg svare på spørsmålet ditt, utover det som står i artikkelen. Du vet ikke før du har prøvd Quote PS! Merk: som ved annen lys- og laserhårfjerning så er også dette apparat uegnet ved: – veldig mørk hud – hvite, grå, blonde eller røde hår (hår med lite farge/pigment) – effekten kan her være lavere/utebli
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Hva er deres erfaringer med sånn hjemmebasert laser? Fjerner dem håret permanent ? Anonymkode: 9e949...edc
Millimani Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva er deres erfaringer med sånn hjemmebasert laser? Fjerner dem håret permanent ? Anonymkode: 9e949...edc Ja, det gjør den jeg har Det tar noen omganger, men det blir bra til slutt
Fruelena Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 Millimani skrev (På 15.6.2020 den 22.22): Ja, jeg så det, kanskje de får den inn igjen... Men det er iallefall den jeg bruker. Se andre steder: Forventes på lager 08.07. https://www.whiteaway.no/personlig-pleie/harfjerning/permanent-harfjerning/product/beurer-ipl-5500-pure-skin-pro/ Her står det at den forventes på lager 18.06. https://www.med24.no/personlig-pleie/haarfjerning/elektriske-apparater/beurer-permanent-haarfjerning-ipl-pure-skin-pro ...så da er den sikkert på lager på enklereliv.no snart også Hei, kan denne brukes på ansikt?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Jeg har Phillips lumea, og jeg elsker den! Jeg hadde skikkelig kraftig hårvekst og nå kommer det bare et og annet hår ut. Før var leggene glatte i en halv dag, nå er de glatte i ukesvis. Anbefaler den på det sterkeste. Anonymkode: 5942f...2c8
Millimani Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 Fruelena skrev (3 timer siden): Hei, kan denne brukes på ansikt? Det kan den
Fruelena Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Jeg har bestilt Philips Lumea og venter i spenning. Men jeg er redd-hvordan kommer jeg til å klare å skille mellom et sted der jeg har allerede brukt produktet og ikke? Er veldig redd forbrenninger??
Millimani Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 Fruelena skrev (1 time siden): Jeg har bestilt Philips Lumea og venter i spenning. Men jeg er redd-hvordan kommer jeg til å klare å skille mellom et sted der jeg har allerede brukt produktet og ikke? Er veldig redd forbrenninger?? Det er ikke den samme som jeg har brukt, men dog. Du skal pulsere over en gang, og det er ikke verre enn at du lar patronen "smelle" og venter tre sekunder, før du flytter patronen en cm og tar neste punkt. Om du er uheldig og tar flere ganger over samme punkt samme dag, så går det bra. Du trykker på utløser, den gir fra seg et lite "smell", du venter tre sekunder, og flytter videre til neste punkt. Dette kan du fint gjøre uten å slippe utløseren. Du kan tenke "pang, en, to, tre", og så gå videre til neste. Hvis du trykker "hardt nok" vil du se merke etter hvor den nettopp var plassert. Du blir ikke forbrent på null komma null. Det skal veldig mye til for å få forbrenninger av den, men advarslene må være der. Det skal jo gå noen uker mellom hver gang du kan behandle samme områder. Du får nok med en bruksanvisning og evt. en instruksjonsvideo. Ellers kan du se en her:
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Jeg hadde Philips Lumea som også kunne brukes i ansiktet (topp modellen). Den virket ikke på meg så jeg gav den bort. Den fungerer visstnok supert på mottaker. Etterpå leste jeg at IPL ikke fungerer på lyse hår. Så det var forklaringen på hvorfor den ikke virket på meg. Anonymkode: 51c23...9a6
Millimani Skrevet 10. april 2021 #19 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hadde Philips Lumea som også kunne brukes i ansiktet (topp modellen). Den virket ikke på meg så jeg gav den bort. Den fungerer visstnok supert på mottaker. Etterpå leste jeg at IPL ikke fungerer på lyse hår. Så det var forklaringen på hvorfor den ikke virket på meg. Anonymkode: 51c23...9a6 Alle slike maskiner har vanskelig for å ta lyse hår. Noen slike maskiner bruker lengre tid enn andre på å få fjernet alle hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå