AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hvor ofte går dere til optiker? Får fastlegen greie på at man har vært der? Jeg tenkte at jeg skulle gå til en optiker på ett kjøpesenter og å sjekke øynene mine. Grunnen er at de klør sånn og de føles veldig tørre. Jeg klør mest om kvelden. Er det vanlig? Det føles som om at jeg er veldig trøtt. Er det normalt? Anonymkode: 6cf9e...efd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Går en gang i året, da jeg bruker linser. Som regel er det vanlig å gå årlig, men mange gjør ikke dette. Fastlegen ser ikke journalen fra optiker Anonymkode: 8663b...b97 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Takk. Er det vanlig at øynene føles tørre og at de klør? Det klør mest om kvelden og om natta. Anonymkode: 6cf9e...efd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Jeg går til optiker en gang i året for å sjekke linsene. Fastlegen har ikke noe optiker å gjøre, så nei. Ikke at jeg helt skjønner hvorfor det skulle vært et problem om fastlegen så at du gikk til optiker.. Det er vanlig å få tørre øyne om kvelden og natten, ja. Og ja, da kan det klø. Anonymkode: 8a9f4...251
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Jeg bruker linser, så går til optiker en gang i året for å sjekke at alt er bra, tror det er vanlig. Høres lurt ut å ta en tur i ditt tilfelle. Anonymkode: 998f5...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå