AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg leter som en gal, men finner ingen info. Jeg er medlem av fresh og gleder meg til å trene der på mandag. Men hvordan blir det? Har hørt noen som har snakket om trefikklys og andre som snakker om booking. Noen som faktisk vet hvordan det blir? Åpner senterne faktisk 15. juni? Anonymkode: 84dfd...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Del Skrevet 11. juni 2020 Det lurer jeg også på. Synes det er rart at det ikke kommer info. Enten positivt eller negativt. Anonymkode: 4364c...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg er medlem på Energi Trening i Bergen og de skriver på sin fb side at de åpner klokken 09:00 15.6 men ikke noe mer info Anonymkode: 8277e...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg lurer også på dette. Det er vel sånn at treningsstudioene har mulighet til å åpne den 15.juni, men om de gjør det er vel en annen sak... Det står fremdeles midlertidig stengt inntil videre på Fresh Fitness' hjemmesider Anonymkode: 19089...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Del Skrevet 12. juni 2020 Endelig avklaring på om de får åpne igjen på mandag er kl 14 i dag. Anonymkode: 54982...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Del Skrevet 12. juni 2020 Klart de må åpne, er ingen grunnlag for å holde stengt når du ser hvordan folk flokker seg ellers i samfunnet. Jeg trener på dagtid, da er det lite folk på senter uansett. Anonymkode: 1e035...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Del Skrevet 12. juni 2020 Fresh åpner mandag kl.09, ja. https://www.freshfitness.no/velkommen-tilbake/ Anonymkode: 19089...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Del Skrevet 13. juni 2020 Sats skal plassere sprayflasker rundt om i lokalene. Altså gidder de ikke vaske selv, og vi må ta på sprayflasker som en haug av svette folk har tatt på før oss. Hvordan er dette å ivareta smittevernet? Anonymkode: 29610...04f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Del Skrevet 13. juni 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sats skal plassere sprayflasker rundt om i lokalene. Altså gidder de ikke vaske selv, og vi må ta på sprayflasker som en haug av svette folk har tatt på før oss. Hvordan er dette å ivareta smittevernet? Anonymkode: 29610...04f Du spriter eller vasker deg vel etterpå da, og da er ikke det noe problem. Anonymkode: d8cc6...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Del Skrevet 13. juni 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sats skal plassere sprayflasker rundt om i lokalene. Altså gidder de ikke vaske selv, og vi må ta på sprayflasker som en haug av svette folk har tatt på før oss. Hvordan er dette å ivareta smittevernet? Anonymkode: 29610...04f Ja, det kan du si. Men hva skulle de ellers ha gjort? Det er mye som tas på, og å stå og vaske stenger, apparater, vekter osv mellom alle som trener går ikke. Men treningssentrene har strengere rutiner på hva og hvor mye de skal vaske. Jeg tror det regulerer seg selv fordi mange har fått smaken på hjemme/utstrekning, mange har ikke råd til senteret lenger og noen skal feriere. Og noen er fremdeles veldig redde for smitte. Og noen gidder kanskje ikke all sprayinga og tørkinga, som vil føre til en mindre effektiv trening. Anonymkode: 9be07...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Del Skrevet 13. juni 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spriter eller vasker deg vel etterpå da, og da er ikke det noe problem. Anonymkode: d8cc6...037 Spriten dreper ikke viruset. Tror du folk kommer til å gå på do og vaske seg på hendene etter hver runde med vask av apparater? Nei, akkurat. Anonymkode: 29610...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Del Skrevet 13. juni 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan du si. Men hva skulle de ellers ha gjort? Det er mye som tas på, og å stå og vaske stenger, apparater, vekter osv mellom alle som trener går ikke. Men treningssentrene har strengere rutiner på hva og hvor mye de skal vaske. Jeg tror det regulerer seg selv fordi mange har fått smaken på hjemme/utstrekning, mange har ikke råd til senteret lenger og noen skal feriere. Og noen er fremdeles veldig redde for smitte. Og noen gidder kanskje ikke all sprayinga og tørkinga, som vil føre til en mindre effektiv trening. Anonymkode: 9be07...e6d Sats burde ha ansatte som vasker, i tillegg til at alle som trener får hver sin egen sprayflaske. Det overrasker meg dessverre ikke hvis det viser seg at Sats som vanlig er mer opptatt av egen inntjening enn kundenes velbefinnende. Anonymkode: 29610...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #13 Del Skrevet 15. juni 2020 Treningssenteret jeg bruker har flyttet apparater slik at de har bedre avstand og satt opp hygienestasjoner. Treningssenteret har mange besøkende daglig, ofte 40-50 på en vanlig formiddag. Ser for meg at smittes spres fort og at treningssenter ikke er det lureste (for meg) å trene på i tiden fremover.. (jobber på sykehus og vil ikke smitte den ene eller andre veien) Anonymkode: e3a9c...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #14 Del Skrevet 15. juni 2020 null problem. vask henda ved ankomst og når du er ferdig å trene. tørk rent utstyret underveis. ikke ta deg i ansiktet mens du trener. dette går fint. Anonymkode: 1e035...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #15 Del Skrevet 17. juni 2020 På Sats hos meg var det tomt for papir, få sprayflasker og ingen oversikt over eller telling av mennesker som kom og gikk. Sats viser nok en gang at de kun er opptatt av seg selv og sin inntjening, ikke kundene sine. Anonymkode: 29610...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå