AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Traff en helt herlig mann for noen uker siden, ser han igjen i en annen anledning om en ukes tid. Jeg vet noe om han. men ikke alt- Jeg tror han er singel, men er ikke 100 %, har funnet ut noe jeg kan spørre om for å være sikker, men så gjelder det selve det å be han med ut selv da, om han virkelig er singel. Har aldri bedt en mann ut tidligere selv om jeg både har vært gift og hatt kjærester før, er vant til at menn tar initiativ. Er vel normalt attraktiv tror jeg, uten å være smellvakker. Ville ta et avslag helt greit, tror jeg, men tenker litt på om det vil bli ubehagelig å se han igjen. Ironien er at jeg ville gitt en annen person rådet om å bare gå for det, men er ikke så lett gitt. Så, med tanke på at det kan bli ubehagelig, hadde du gjort det? Når du vet du må se han igjen senere. Gi meg MOT! Anonymkode: 13654...fe4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Livet er for kort! 😄 man må satse iblant, og gå utenfor komfort sonen. Jeg ville gjort det. Anonymkode: d7fe3...173 1
kisskissbangbang Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Altså, det verste som kan skje er vel at du gjør dagen hans? Aller liker jo å høre at noen finner dem attraktiv, og å bli bedt med på date? Go for it, jeg heier på deg! 2
kari-bole Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 det beste er å bare håpe i det og gjør det, ikke tenk for mye, da vil du grue deg og tenker man for mye så blir det ofte rott opp i hodet. så enkelt treff han i den anledning og spør han ut :-) go for it and enjoy it
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 DO IT! Du anger kun på alt det du ikke gjør!! Anonymkode: e0c4a...28a 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Takk for fine svar, dere har helt rett. Får se hvor modig jeg er når jeg ser han igjen, om det viser seg at han faktisk er singel da. Men tror nok jeg går for det om det viser seg å være slik. Jeg skal oppdatere Anonymkode: 13654...fe4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine svar, dere har helt rett. Får se hvor modig jeg er når jeg ser han igjen, om det viser seg at han faktisk er singel da. Men tror nok jeg går for det om det viser seg å være slik. Jeg skal oppdatere Anonymkode: 13654...fe4 Spennende! Kjør på!! Du har INGENTING å tape! Anonymkode: e0c4a...28a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 Det er bare å spørre! 😊 Anonymkode: aa90b...c98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå