Anonym-bruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Del Skrevet 11. juni 2020 En litt vanskelig situasjon. Samboeren min kjører motorsykkel, det går han gjort i mange år. Jeg visste det når jeg ble sammen med han, Men kjenner der plager meg litt. Er så redd det skal skje han noe, leser om ulykker og folk som dør. Sitter og venter på at han skal komme hjem når han er ute på tur. Jeg vet han kjører forsiktig, og ikke råkjører. Dette er veldig slitsomt, siden han kjører nesten hver dag. Noen tips til hvordan jeg kan slutte å være så redd og tenke det verste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 11. juni 2020 #2 Del Skrevet 11. juni 2020 Bli med han en tur, så ser du selv hvordan han kjører, og ikke minst hvor lite farlig det er å kjøre sykkel når innsiden av hodet brukes under kjøring. Vokser hornene ut under hjelmen og står der og stanger, er det livsfarlig. Tror ikke du bekymrer deg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Del Skrevet 11. juni 2020 Skjønner godt at du er nervøs. Jeg er sykt redd for å kjøre på en motorsyklist pga blindsoner osv. Anonymkode: c0208...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå