iskremm Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Hos legen og fikk påvisst høyt østrogen, ble evt tilbud østrogen blokkere. Alltid slitt med å fjerne magefett og legge på meg muskler. Kan det østrogenet ha noe å si? Jeg vet jeg ser skamfeit og lubben ut her, men er faktisk bare 80kg. Har lite muskelmasse. Om østrogenet kommer ned litt, vil fysikken bli bedre og? Endret 11. juni 2020 av iskremm
iskremm Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2020 18 minutter siden, Teyla skrev: Du hadde altså ikke lavt testosteron? Var helt ok, ikke optimalt. Men østrogen var ganske høyt. Burde jeg ta estrogen blokkere? Kan kanskje være derfor jeg ikke får bort magefett og lagt på meg muskler.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Er det deg med alle testosteron-trådene? Hva sa legen da? Du ble vel anbefalt noe? Anonymkode: 8e886...17c
Teyla Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 8 timer siden, iskremm skrev: Var helt ok, ikke optimalt. Men østrogen var ganske høyt. Burde jeg ta estrogen blokkere? Kan kanskje være derfor jeg ikke får bort magefett og lagt på meg muskler. Men, du målte jo ikke østrogen... 🙄
iskremm Skrevet 12. juni 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2020 5 minutter siden, Teyla skrev: Men, du målte jo ikke østrogen... 🙄 Nettopp det jeg målte.
Teyla Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 16 minutter siden, iskremm skrev: Nettopp det jeg målte. La meg forklare deg hvordan internett fungerer: Du deler noe privat, og selv om du sletter det i ettertid vil det for alltid være "der ute". Folk har sett det og husker, noen har kanskje lagret det. Du delte bilde av rekvisisjonen fra legen din. Der var det krysset av for testing av testosteron, fritt og lagret, og stoffskiftet, t4 og tsh. 4 prøver. Men et mer seriøst svar: du må drøfte dette med legen din! Ikke bare forvent at den skal avvise deg, du har en reell bekymring og det kan legen hjelpe deg å nøste opp i, enten det er medisinsk eller mentalt. Du kan ikke forvente svar på utfordringer i en mannekropp, på et kvinneforum... Med mindre du håper på medisinske svar fra helsepersonell her inne? I så fall bør du lese forumsreglene, for det er ikke tillatt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå