Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en like på tinder fra en jeg vet hvem er og har pratet så vidt med som bor i nærheten og i samme by. Synes han er ganske kjekk så trykket liker tilbake.

Siden han ikke har skrevet noe, så tenker jeg at det kanskje bare var for å være høflig siden vi bor i nærheten av hverandre. Er det vanlig å trykke liker på noen på tinder av den grunn?

Har lyst til å skrive noe til han, men ganske kleint hvis det er tilfelle.

Anonymkode: 51b0a...21c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sitter og lurer på hvorfor ikke du skriver noe.

Anonymkode: 00d34...a84

AnonymBruker
Skrevet

Mange gutter sitter og sveiper til høyre i hytt og pine uten å ense utseendet til jenta engang. Er ikke sikkert det er tilfelle, men jeg ville ikke lagt for mye i den matchen. Du kan jo prøve å starte samtalen, men dersom han ikke gjør en effort for å fortsette samtalen, er han ikke interessert. Da burde du la være å snakke noe mer.

Anonymkode: 618c3...bc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange gutter sitter og sveiper til høyre i hytt og pine uten å ense utseendet til jenta engang. Er ikke sikkert det er tilfelle, men jeg ville ikke lagt for mye i den matchen. Du kan jo prøve å starte samtalen, men dersom han ikke gjør en effort for å fortsette samtalen, er han ikke interessert. Da burde du la være å snakke noe mer.

Anonymkode: 618c3...bc8

Ja, derfor jeg synes det er litt kleint siden vi vet hvem hverandre er igjennom flere år. Han la meg til på venn på facebook for en stund siden, og vi har pratet sammen litt tidligere. Så han vet jo godt hvordan jeg ser ut. Men kjenner han ikke noe særlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kleint kan det bli egentlig?  Jeg synes det høres kleinere ut, å være så tafatt.  Send en melding,  og si "hei, kjekken" ,  "takk for sist",  eller bare takke for matchen.  Du dør nesten helt sikkert ikke av det. 

Anonymkode: de6de...8b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kleint kan det bli egentlig?  Jeg synes det høres kleinere ut, å være så tafatt.  Send en melding,  og si "hei, kjekken" ,  "takk for sist",  eller bare takke for matchen.  Du dør nesten helt sikkert ikke av det. 

Anonymkode: de6de...8b2

Nei tror ikke jeg dør da heldigvis😊 At jeg er tafatt skal jeg være enig i. Blir vel litt slik når man ikke har vært på datingmarkedet på 15 år og siste forhold var med en notorisk løgner over mange år. Selvtilliten er ikke helt på topp, og er vel derfor litt der foreløpig at det føles tryggere når mannen tar kontakt først. 

Tenker det er greit å la være og dømme andre.

Ellers takk for gode råd for hva jeg evt kan skrive.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper ja på alt så en match har egentlig ingenting å si.

Anonymkode: 01012...57c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sveiper ja på alt så en match har egentlig ingenting å si.

Anonymkode: 01012...57c

Ikke sant. Følte ikke at motet ble større nå, så heller nok mer mot at jeg dropper å ta kontakt. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Følte ikke at motet ble større nå, så heller nok mer mot at jeg dropper å ta kontakt. Ts

Jeg sviper 30% ca til høyere og 70% til venstre. 

hvis han er seriøs så har han en ordentlig profil og du kan bruke noe der som ice breaker å ta det derfra.

Er faktisk mange som er seriøse der inne også å de burde man se raskt egentlig. 

Anonymkode: 3eb63...a06

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sviper 30% ca til høyere og 70% til venstre. 

hvis han er seriøs så har han en ordentlig profil og du kan bruke noe der som ice breaker å ta det derfra.

Er faktisk mange som er seriøse der inne også å de burde man se raskt egentlig. 

Anonymkode: 3eb63...a06

Hvordan ser man om noen er useriøse egentlig? Og hva er tegnet på at profilen er ordentlig? Er helt ny på tinder, så ikke helt med enda.

Nå vet denne mannen og jeg hvem hverandre er fra før, så han visste jo hvem jeg er da han sveipet ja. Tenkte kanskje at det bare er derfor han gjorde det også, fordi vi bor i nærheten av hverandre. Hei, deg vet jeg hvem er, liksom.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen menn sveiper alle til høyre, mange gjør ikke. Jeg gjør ikke det. Vil du ha kontakt med denne fyren, ta kontakt. Du trenger ikke skrive mer enn hei, og så sletter du matcher etter en dag eller to om han ikke svarer.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn sveiper alle til høyre, mange gjør ikke. Jeg gjør ikke det. Vil du ha kontakt med denne fyren, ta kontakt. Du trenger ikke skrive mer enn hei, og så sletter du matcher etter en dag eller to om han ikke svarer.

Dette ... trenger ikke gjøre noe mer ut av det da får de en sjanse til å svare. Gjør de ikke det så unmatch etter en dag eller to hvis han ikke unmatcher først det skjer jo hele tiden også

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...