AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Matcha med en kar på tinder, vi har chatta i kanskje 4-5 dager. Han spurte tidlig (dag2?) om vi kunne prates i telefonen, da han liker det. Han ringte, vi snakka sammen og det var koselig det. Men nå er han så PÅ! Masse meldinger på snap, ringer for å si god natt, god morgen osv. Hva skal jeg tenke om dette? Er dette en desperat fyr som vil ha seg dame, evnt sex? Ikke har et liv? (Det har han jo, det ser jeg gjennom snappene) Eller er dette normalt av en helt vanlig mann som er interessert? Som ikke spiller et spill eller noe? Vi har ikke møttes ennå, og jeg aner jo ikke om jeg liker ham IRL. Jeg er livredd for å ende opp med en mann som er needy og klengete, slik exen min var, og har nok hittil ubevisst gått etter de mer utilgjengelige typene. Såkalte players. Anonymkode: 9f30d...9bd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Noen bare er sånn. De anser deg vel som et skikkelig catch, og da blir de i overkant intense. Jeg mister helt interessen av sånt 😅 Anonymkode: 0e3f4...a75 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Hadde ringet noen bjeller her hos meg 😂😂 Her er det sosiale antenner som er spørsmålet. Anonymkode: f903e...24b 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Jeg vet at det er en del som er sånn, men jeg mister helt interessen av det. Det blir så klengete... og jeg ender opp med å føle meg kvelt. I tillegg, så får jeg aldri tid til å tenke: Lurer på hva XXX gjør nå? Jeg sender en melding og spør! Det er bare at jeg blir bombadert av meldinger istedenfor. Anonymkode: 41d1f...a54 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Haha, det er det jeg også føler på nå! Så intenst! Er nesten redd for å treffe ham, men samtidig tenker jeg at jeg kanskje burde gi ham en sjanse. For jeg liker jo masse oppmerksomhet i starten av et forhold, og er vant til å behandles som en prinsesse 😆 Samtidig er jeg kanskje litt "tinderskada" (som i at mannfolka jeg har matcha med/data har vist seg å være ute etter sex, emosjonelt utilgjengelige, playere, høye på seg selv, eller bare ikke interesserte nok) og dermed blitt usikker på om det er meg det er noe galt med som bare tiltrekker meg raringer... Vil han ha en "mamma"? Er han desperat? Hva er galt med ham??? huff. Skal ikke være enkelt dette 🤔🤭 TS, voksen dame på 40+++ Anonymkode: 9f30d...9bd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Jeg hadde nok mistet interessen litt. Greit nok å være tilgjengelig, men å være så på syns jeg viser at du har dårlige sosiale antenner. Anonymkode: 7e602...29b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Jeg er ikke på nok. Kanskje dere prinsesser kan fortelle meg hvor « på « man skal være for å tilfredstille dere? Anonymkode: c244e...05a
kari-bole Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 en mann som er så desperat hadde jeg holdt meg unna, dette kommer fra en mann :-) det er helt OK å vise interesse og vare aktiv, men å rige morra-kveld for ås si morn og natta er litt mye en mann med fornuft vet også at det å gå for hard ut er ikke bra og vil skremme de fleste Du som dame 40 bør vite at dette er ikke bra når en prøver så hardt Du kan godt si det til han at det han gjør er litt mye og litt for hardt prøving :-) har du / dere truffet hverandre ser du fort om det er en en grei match eller ikke
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke på nok. Kanskje dere prinsesser kan fortelle meg hvor « på « man skal være for å tilfredstille dere? Anonymkode: c244e...05a Nei si det du, vi er jo kvinner, så vi vet vel ikke det selv engang 😄 Men helt ærlig; ikke overdriv, ikke underdriv. Prøv å "les" dama, men vær deg selv. Hvis du liker henne, så fortell det da. Trenger ikke å sende roser og henge på telefonen hele dagen, men ikke vær så "kul" at hun tror du ikke er interessert i ho. Anonymkode: 9f30d...9bd 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei si det du, vi er jo kvinner, så vi vet vel ikke det selv engang 😄 Men helt ærlig; ikke overdriv, ikke underdriv. Prøv å "les" dama, men vær deg selv. Hvis du liker henne, så fortell det da. Trenger ikke å sende roser og henge på telefonen hele dagen, men ikke vær så "kul" at hun tror du ikke er interessert i ho. Anonymkode: 9f30d...9bd Hva med en melding om dagen? Anonymkode: c244e...05a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en melding om dagen? Anonymkode: c244e...05a Har du en regel på det? Og hvorfor? Nå ble jeg nysgjerrig! Anonymkode: 9f30d...9bd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 Rødt flagg, ghost him! Anonymkode: da45a...675
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Kan få litt avsmak av folk som er nær å begynne å mase, og for min del er kontakten bikket over til litt for mye når dere ikke en gang har møttes. Det du burde være obs på er at en stor del av de som er så på tidlig ofte mister interessen like kjapt og forsvinner. Så sitter du kanskje der som et spørsmålstegn når du først har fått mer interesse for personen og de plutselig forsvinner uten særlig grunn. Som at nå har de fått interessen for noen andre i stedet og kjører like hardt på der. Anonymkode: a1d14...45e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 Rødt flagg! Love bombing Anonymkode: 17918...2c7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #15 Skrevet 12. juni 2020 Hørtes ut som en jeg har matchet med😅 begynner navnet hans på L? Anonymkode: 45361...d70
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #16 Skrevet 12. juni 2020 Æsj, har vært borti slike menn tidligere. Masete og såå på. Uromantisk rett og slett. Jeg liker at en mann liker meg, men finnes en grense hvor klengete noen kan være i starten før man i det hele tatt har begynt å date noe særlig. Er deilig å vente litt på en melding også da, kjenne sommerfuglene. Ikke bare meldinger i et kjør om alt mulig. Anonymkode: ae312...94c 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 Blir aldri rett for kvinner..og menn for den saks skyld..er jo flere tråder om menn som man sier ikke er interessert for at de ikke er "på"...nå når en virkelig viser interesse.er det "turn off"..ja jeg skjønner greia..det var selvfølgelig ikke en som du ville falt for... Men man merker nå i hvertfall når han er interessert og trenger ikke å så tvil om det i denne saken. Har det sånn her og..de som er "på" er som regel ikke jeg interessert i og blir ekstra påpasselig i å ikke gi mixed signas og fyre opp under hans syn på at han tror jeg er interessert og går det ikke inn så sier jeg det rett ut. At dette er nok ikke noe for meg. Jeg venter på han som er "på" som jeg digger at han er på..men begynner å tenke at fins egentlig de?? Er det kun de man kunne tenkt seg som man ikke får som man blir ekstra interessert i..og ikke ser de som viser interesse..?? Problemet er når det begynner å bli slitsomt... som en jeg snappet med som hele tiden sendte snap med tunga ute... disgusting... hvorfor i all verden skulle jeg like å se den tunga hans 24/7...et er helt klart bedre enn å se penisen da men..men uansett..det føltes så "grisete" på meg da. Det er ikke noe sjarm inn i bildet da..ingen som er litt lur i måten å være på som jeg liker..er litt mystisk. Samtidig virker selvsikker og klarer å ta en avgjørelse uten så mye om og men... og som har rygg rad nok til å møtes...det er typen jeg ser etter Nei er de slitsomme så er det bare å si i fra..og hjelper ikke det så er det bare å blokkere. 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. juni 2020 #18 Skrevet 13. juni 2020 På 11.6.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev: Hva med en melding om dagen? Anonymkode: c244e...05a Jeg syns det er hyggeligst når man kan chatte en samtale for dagen ... på kvelden eller noe for å høre om hvordan dagen har vært... diskutere ett eller annet...spørre om ting for å bli enda bedre kjent..det syns jeg er hyggelig.. må ikke være hver dag, men at det er en jevnlig kontakt mer enn bare hei og hvordan går det og så ingenting mer..man blir ikke kjent på det. Nå har jeg blitt avvist så mange ganger av menn jeg har spurt om å møtes så heretter vil jeg la det bli opp til mannen og spør de ikke innen rimelig tid så kommer jeg til å trekke meg unna..jeg orker ikke kaste bort så mye tid på chatting...jeg vil komme meg videre..om det blir ett vennskap eller mer..spiller ingen rolle ..uansett hyggelig å treffe nye mennesker... jeg trenger flere venner og bekjente rundt meg så jeg det må ikke være full klaff for å bli venner da... kan jo være sider som man liker og andre man føler man ikke kan leve med..så da er jo ett vanlig vennskap en fin ting. Men føler alt er så låst til at det må være sex inn i bildet og det gjør meg usikker..for jeg ønsker ikke å ha sex med noen med mindre jeg føler jeg er tiltrukket av dem...og hvis menn ikke tør å ta sjansen på å finne ut det med meg så er det jo uansett ikke liv laga... hvis de vil skape trygghet for damen så burde de unngå alt som heter sexpress og ymte frempå om sex hele tiden før ett møte... det er så kleint... bare inviter meg ut på en ordentlig hyggelig date om det er tur i skogen eller på pizza sjappa eller en øl eller kopp kaffe..da kan jeg ta noen seriøst...ellers er det bare kåte griser der ute som er kun ute etter ett ligg og ikke noe mer... .tjass..det ble langt ..sorry... 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #19 Skrevet 13. juni 2020 Rødt flagg, narsissister holder på slik, nettdating kryr av slike, les dere opp. Anonymkode: 4f755...ad0
Bolla* Skrevet 13. juni 2020 #20 Skrevet 13. juni 2020 Jeg var borti en sånn type selv, skulle snappe og ringe ihvertfall morgen og kveld, innimellom midt på dagen også. Det ble altfor mye, jeg følte meg kvalt til slutt. Når det kom til stykket, var han ingen bra fyr - med psykopatiske trekk..glad jeg ble kvitt ham før det gikk for langt. Jeg ville revurdert hele fyren om jeg var deg, ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå