Gå til innhold

hvor kjøpe "bryllups"-engangskameraer

Fremhevede innlegg

Gjest brud i sommer
Skrevet

Vi vurderer å ha engangskameraer på bordene allikevel. Det er bare tre uker til bryllupet, så det blir vel ingen bestilling fra usa..

noen som vet hvor jeg kan få tak i fine bryllupspynta engangskameraer? Eller kanskje noen har tips til egen pynting (hadde jo vært det enkleste tiden tatt i betraktning..)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Eg vil anbefale å la vere å bruke eingangskamera, altså... Det er så mange med digital-kamera likevel... Dersom du vil ha eingangskamera uansett, kan du prøve å ta av den pappen som er rundt kamera, og bruke den som mal til anna papir du kan tenke deg å ha rundt kameraet. Og så limer du på kameraet! :)

Skrevet

Så et bilde av noen engangskameraer i et interiørblad (for april/mai) til bruk i bryllup. Der så det ut som vanlige engangskameraer var kjøpt inn, pappen tatt av, og så hadde de brettet et hvitt ark rundt kameraet og bundet fast med bånd. På det hvite arket sto det noe sånt som at de ba gjestene bruke dem, blablabla... Disse "innpakkede" engangskameraene var plassert i skål eller stettefat (har ikke bladet selv, så dette blir etter hva jeg husker... :roll: ). Det hvite papiret må jo tas av når de tas i bruk, men det viktigste er jo at det ser pent ut når gjestene komme inn og skal sette seg...

Dette var sikkert ikke noe bra forklart... men håper det kan være til litt hjelp :)

Skrevet

Jeg har rett og slett fått anbefalt å kjøpe engangskameraer til 49,- pr. stk på Clas Ohlson jeg... Brud2005 brukte det, og sier kvaliteten er veldig god (kameraene produseres visst av en underleverandør til Kodak)! Billig og bra! :-)

Så lager du bare eget cover, som foreslått over her!

Alternativt kan du kjøpe kameraer veldig billig og ferdig bryllupspyntet på eBay, men da vet jeg ikke noe om kvaliteten på bildene...

Skrevet

vi er litt i tvil om vi skal ha engangskamera fordi så mange har digitale kameraer nå til dags. Men vi lurer på sette ut noen, ca 10 stykker???

Gjest brud i sommer
Skrevet

takk for bra tips veslo :) . Hadde jo ikke tenkt på at jeg kunne bruke det originale papiret som mal :roll: . Det var lurt! Slipper mye billigere unna da.. Så i dag at de selger bryllups"pynta" engangskameraer på bryllupsbutikken (har brosjyren).. De koster 125kr stk... :o Så 49 kr på "Gubb-dagisen" er jo mye bedre..

:):)

Skrevet

Anbefaler engangskameraer, vi fikk masse morsomme bilder! :)

Vi brukte pappen som mal og lagde selv (eller vi.. var vel jeg som gjorde det :ler: )

Skrevet

Me kjøpte engångskamera på chlas olson. De var fint pyntet utenpå så me slapp og fixa på det..

Me hadde ett par stykker som sko ta bilder med digital kamera.. Og så konne dei så ville ta med de andre.. Det blei mången goe bilder og nogen så ikkje va folt så goe.. Men me va kjempe fornøyde jaffal..

Anbefaler te adle og bruke engångskamera o.. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...