Gå til innhold

Vise frem "jentene"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date, med en mann jeg synes er utrolig attraktiv. Og ikke minst hyggelig! Møttes på Tinder, sendte litt meldinger, og så møttes vi til en kaffe. Nå skal vi møtes igjen, og jeg lurer på hva jeg skal ha på meg... (Vi er i 30-40 årene, ferdig med barn begge to).

Alternativ 1: bukse og en silkebluse som er litt gjennomsiktig, ikke mye, men litt. 

Alternativ 2: et antrekk som er litt utringet. Dette viser tydelig at jeg har pupper...

Dette er en mann som er ute etter noe seriøst, og det er forsåvidt jeg og. Føler meg veldig fin i antrekket som er litt utringet, men kan det tolkes som at jeg er klar for sex?🙈 Det er jeg ikke (enda).

Jeg har ikke datet på 10 år, så er helt grønn på dette her😬 Vet bare at dette er en mann jeg virkelig har lyst til at skal like meg ☺

Help please!!!😂

Anonymkode: bc355...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for bluse som er litt gjennomsiktig. Viser du ikke er redd for å kle deg litt sexy, men viser heller ikke "full pupp" på første date. 

Hadde det vært en tur på byen hadde jeg nok svart motsatt, men er man ute etter noe seriøst syns jeg man skal kle seg litt deretter. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Første bud er å kle seg i det man er komfortabel i. Jeg hadde aldri gått på date med kløft og går uansett heller aldri med kløft da jeg synes det er ukomfortabelt og jeg ikke trenger ekstra seksuell oppmerksomhet. Man kan se at en dame har pupper selv om hun har turtleneck liksom. 

Anonymkode: a0751...d76

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hvis du har svære bryster så ville jeg nok droppet utringningen, for det kan ta vekk fokuset til mannen

hadde nok vurdert smule konservativt da dette er seriøst

Anonymkode: 24832...8d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig ville ikke gått for kløft, men jeg har aldri likt det da og aldri følt for å gå sånn.  Jeg føler det fort kan bli litt forstyrrende. Den litt gjennomsiktige blusen hørtes jo veldig fin ut! Jeg ville liksom ikke gitt for mye for tidlig.

Anonymkode: e6ad9...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke følt meg komfortabel med for mye kløft på første date. Det drar oppmerksomheten veldig til puppene, og det er ikke puppene mine som er viktige på første date. Går helt fint å se at noen har store pupper selv om de ikke har kløft, hvis det er veldig viktig for deg å få frem det

Anonymkode: cb297...225

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er en kvinne og mannen vet du har pupper, trenger ikke vise dem frem. Når det gjelder ikke klar for sex, så er det ingen som kan ha sex med deg uansett hva du har kledd deg i når du selv ikke er klar for sex. 

Jeg har alltid pleid å si det rett ut at jeg er ikke klar for sex før jeg føler at man kjenner hverandre litt, liker også bygge opp spenningen og kjennskapet før man tar det steget. Jeg tar ikke intiativ til treff og tvinger ikke gutta til å ta intiativ til å møte meg, så de som ikke har tålmodigheten til det kan bare sile seg ut uansett :) 

Har møtt en kar 2 ganger nå, og er spent på hvor lenge han klarer å vente, det verste som kan skje er å bli kjent som en som er vanskelig å få til sengs, og det er ikke noe ille ryktet å ha på seg 😄 

Anonymkode: deffe...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de andre, ville ikke gått for kløft, du kan heller spare det antrekket til senere 😊

Anonymkode: aa238...90a

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar. Gikk for blusen, og føler meg både fin og komfortabel 😀

Anonymkode: bc355...f51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...