Onille Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Usikker på om denne tråden hører hjemme her eller under Kultur, litteratur og musikk... Jeg kan ikke være den eneste i Norge som har fått med meg Rachel Hollis. Hun er stor i USA. Blogger, influencer, forfatter og foredragsholder. Særlig er hun kjent for boka Girl, Wash your face, podcasten hun driver sammen med ektemannen (Rise together) og foredrag og foredragsholder de to holder om parforhold. "How to live an exceptional life, be an exceptional wife, have an exceptional marriage" er vel noen av hovedpunktene hennes. Nå skal de skilles. Og folk på Internett KLIKKER i vinkel fordi de føler seg lurt. Jeg må innrømme at jeg er veldig skuffa over at dette ekteparet har lirt av seg podcastepisoder om hvordan de holder forholdet "hot" gjennom koronapandemien, og bare et par uker etterpå forteller at de skal skilles fordi de har strevd i et dårlig ekteskap i mer enn 3 år. De fremstiller seg som veldig ekte, åpne og ærlige om eget liv og ekteskap. De tjener fett på å gi andre par ekteskapsråd. Min gjetning: I løpet av 2021 får vi bøker og foredrag om å leve videre etter en skilsmisse, finne seg selv, hvordan samarbeide godt med eksen, mine-dine-våre, hvordan leve sitt beste liv som singel osv. Klirr i kassa!! Flere som har tanker om dette? https://medium.com/honestly-yours/rachel-hollis-mommy-blogger-and-relationship-coach-is-getting-a-divorce-4ae26b998ec4 Link til artikkel om Rachel Hollis. Bla.a. om skilsmissen. 1
DianaV Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 14 timer siden, Onille skrev: Usikker på om denne tråden hører hjemme her eller under Kultur, litteratur og musikk... Jeg kan ikke være den eneste i Norge som har fått med meg Rachel Hollis. Hun er stor i USA. Blogger, influencer, forfatter og foredragsholder. Særlig er hun kjent for boka Girl, Wash your face, podcasten hun driver sammen med ektemannen (Rise together) og foredrag og foredragsholder de to holder om parforhold. "How to live an exceptional life, be an exceptional wife, have an exceptional marriage" er vel noen av hovedpunktene hennes. Nå skal de skilles. Og folk på Internett KLIKKER i vinkel fordi de føler seg lurt. Jeg må innrømme at jeg er veldig skuffa over at dette ekteparet har lirt av seg podcastepisoder om hvordan de holder forholdet "hot" gjennom koronapandemien, og bare et par uker etterpå forteller at de skal skilles fordi de har strevd i et dårlig ekteskap i mer enn 3 år. De fremstiller seg som veldig ekte, åpne og ærlige om eget liv og ekteskap. De tjener fett på å gi andre par ekteskapsråd. Min gjetning: I løpet av 2021 får vi bøker og foredrag om å leve videre etter en skilsmisse, finne seg selv, hvordan samarbeide godt med eksen, mine-dine-våre, hvordan leve sitt beste liv som singel osv. Klirr i kassa!! Flere som har tanker om dette? https://medium.com/honestly-yours/rachel-hollis-mommy-blogger-and-relationship-coach-is-getting-a-divorce-4ae26b998ec4 Link til artikkel om Rachel Hollis. Bla.a. om skilsmissen. Har hørt om henne, og siterer artikkelen (som forøvrig er såååå on point) "It’s not shocking that the Hollis’s marriage is ending. It’s shocking that people ever believed in it at all." Det er jo dette "alle" influencere gjør. Fremstiller seg selv som perfekte eksperter, kaster ut råd og regler man skal følge, samtidig som ingenting egentlig er som de vil man skal tro det er. Godt hun endelig ble avslørt 🤷♀️ 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå