Gå til innhold

Dominerende menn, liker dere at dama også tar litt kontroll?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller vil dere helst ha hele kontrollen selv? 
Hva med slikk meg? Eller at hun tar hodet ditt mellom beina? 
 

Menn som ikke er dominerende, liker dere damer som er rett på sak? Eller er det turnoff? 

Anonymkode: 1f1ab...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at svært mange dominante menn har en submissive side med den rette partneren. Relasjonen er ofte dynamisk. De vil likevel ikke beskrive seg som switch da de først og fremst er dominante. Så har man selvfølgelig de som aldri kunne tenke seg å underkaste seg på noen som helst måte. 

Anonymkode: e65b8...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget tennende at min partner også tar kontroll. 

Faktisk er det lite som gjør meg så gal av kåthet enn når hun rir ansiktet mitt for egen nytelse! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mer dominant av natur en sub men elsker at kvinner tar kontrollen også. 

Anonymkode: d9f4a...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare opplevd én dominant mann som ikke tente på at jeg også tok kontroll. Han taklet ikke min seksuelle selvtillit og sa at sexen med eksen var drømmen, fordi hun var underdanig og passiv. Han gikk bevisst inn for å krenke meg for at jeg skulle miste selvtilliten.

Han opplevde seksuelle situasjoner som en konkurranse der man skulle prestere best og vinne (dominant) eller tape (underdanig). Han viste seg selvfølgelig å være psykisk voldelig og utro med eksen.

Så fra nå av skal jeg løpe langt vekk hvis en dominant mann ikke takler at jeg også er frempå og tar kontroll. En naturlig dominant mann med god selvtillit liker at damen er frempå og har lyst på ham.

Anonymkode: 51426...2c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det kjedeligste er når begge skal være likeverdige. Sex handler om å spise og bli spist. Ingen ting er mer sexy enn at hun tar kontroll og "tvinger" meg til å gjøre alt hva hun ønsker, selv om ikke alt er førstevalget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann er dominerende og han liker godt at jeg tar styringen. Ååh han er så sexy. Han er dominerende men gjør ting jeg liker og han elsker å se at jeg stønner og puster dypere. Og han sørger for at begge får orgasme samtidig. 

Anonymkode: 2eeab...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dominante partner er dominant, så nei han vil ikke at jeg skal ta kontroll :)

Men det er sånn vi vil ha det, begge to 😃 

Anonymkode: dde55...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en mann som tar kontroll i senga, men nå og da har jeg lyst til å være den dominante. Har aldri opplevd at det har vært et problem, og de fleste dominante menn synes det er gøy når jeg tar kontroll. Noen ganger blir det "kamp" om hvem som skal bestemme, og det er spesielt gøy 😀

Anonymkode: 006ec...fe9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er disse mennene egentlig dominant, eller er det bare noe de sier?

Anonymkode: fc155...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min er dom og jeg er sub. Begge elsker det de gangene jeg tar kontrollen. Foretrekker å bli dominert, men er så utrolig gøy å av og til binde fast han og gjøre hva jeg vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at svært mange dominante menn har en submissive side med den rette partneren. Relasjonen er ofte dynamisk. De vil likevel ikke beskrive seg som switch da de først og fremst er dominante. Så har man selvfølgelig de som aldri kunne tenke seg å underkaste seg på noen som helst måte. 

Anonymkode: e65b8...575

Dette. 

Nå driver ikke vi direkte med bdsm, men vi kan begge være dominante og til og med temmelig røffe med hverandre. På bdsm- språk er vi nok begge switch. 

Min mann var ikke vant til å bli dominert, at kvinner tar styring, men han elsker det også, selv om det i utgangspunktet faller ham mest naturlig å dominere. Han underkaster seg fullstendig og umiddelbart når jeg tar kontroll. 

Egentlig ikke så rart eller en veldig stor differanse, for selv som den dominerende er han veldig opptatt av min nytelse, og underkaster seg på en måte det min kropp responderer best på. Han er aldri dominerende på en svært egoistisk måte. Han kan slenge meg på senga og holde meg nesten vondt fast, og likevel ha fullt fokus på å drive meg til orgasme, ikke seg selv. Så selv om han fremstår dominant er han likevel underkastet meg på en måte, hva som virker for meg, og veien til å underkaste seg på alle måter er ikke så lang, egentlig. 

Uansett, han nyter begge deler, og det gjør jeg også. 

Anonymkode: ad53e...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...