Gå til innhold

Hva er feil med ham?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann på 42 år allerede 2 måneder. Vi møtte hverandre 5 ganger til sammen. Skriver hverandre hver dag og han ringer ganske ofte. Imidlertid er det litt vanskelig å møtes, ettersom vi bor i ulike byer. Jeg bor i Oslo og han bor i Vestby. Når vi avtaler å møtes skjer det ofte noe at han ikke kan treffes. Vi diskuterte med ham på telefon at vi skulle ta et skritt videre i vårt forhold. Men da vi treftes siste gang var han igjen veldig seriøs. Han holdt ikke rundt meg en gang. Jeg prøvde å gi ham et kyss men han unngikk det og sa ikke enda. Jeg følte meg så dum, som om jeg byr på meg. Har aldri prøvd å kysse en fyr først.  Samtidig fortsetter han å ringe og prate med meg. Jeg skjønner ikke ham:(  Bør jeg droppe ham? 

Anonymkode: 5a9eb...091

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vestby er i pendleravstand fra Oslo, altså. Burde være mulig å få til.

Anonymkode: b35b1...87d

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Imidlertid er det litt vanskelig å møtes, ettersom vi bor i ulike byer. Jeg bor i Oslo og han bor i Vestby.

Hvem er det vanskelig for? Vestby er ikke akkurat langt unna Oslo.

Han virker ikke særlig interessert i deg, for å si det sånn. Jeg hadde ikke giddet noe mer når han ikke gjør noe forsøk på å gå et skritt videre. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hvem er det vanskelig for? Vestby er ikke akkurat langt unna Oslo.

Han virker ikke særlig interessert i deg, for å si det sånn. Jeg hadde ikke giddet noe mer når han ikke gjør noe forsøk på å gå et skritt videre. 

TS. Jeg kunne tenke det, men skjønner ikke hvorfor person som ikke er interessert gidder å ringe og skrive hver dag.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Jeg kunne tenke det, men skjønner ikke hvorfor person som ikke er interessert gidder å ringe og skrive hver dag.

Han bruker deg kanskje som tidsfordriv, han liker å snakke med deg, men det holder for ham. Nå gjetter jeg bare, men det virker nesten sånn. 

Skrevet (endret)

Du har møtt en mann uten ryggrad...det er flest av dem der ute..som ikke tør å si ja eller nei ..og alltid bare vet ikke...

som jeg.....en hadde avtalt tur med meg i dag forrige uke..da jeg spurte i går om når vi skulle møtes idag, så var det vet ikke... vi kan meldes om det i morgen.... altså idag... nå er kl 21 og ikke hørt en dritt...så ja mann uten ryggrad som ikke tør å  si ja eller nei..bare vet ikke for så å fordufte når det var han som lagde avtalen..er det rart man aldri blir å forstå seg på menn??? 

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Skrevet

Han har dame? 

Skrevet

Han investerer ikke i deg. Hvis du ikke syns det er greit å investere mye mer følelsesmessig i forholdet deres enn han, så må du faktisk droppe ham. 

At han avviser deg når du prøver å kysse ham er veldig sært. Du må kunne forvente at en voksen mann kan forklare, med ord, hva som står på. Du ble avvist, og det er det helt rimelig å få en forklaring på. 

Jeg syns dette høres ut som et dødfødt prosjekt dessverre. Ved å snakke med deg og holde kontakten får han egoboost samtidig som han holder deg i ringen for mulighet til sex. Ikke gidd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...