AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #1 Skrevet 10. juni 2020 Dater en mann på 42 år allerede 2 måneder. Vi møtte hverandre 5 ganger til sammen. Skriver hverandre hver dag og han ringer ganske ofte. Imidlertid er det litt vanskelig å møtes, ettersom vi bor i ulike byer. Jeg bor i Oslo og han bor i Vestby. Når vi avtaler å møtes skjer det ofte noe at han ikke kan treffes. Vi diskuterte med ham på telefon at vi skulle ta et skritt videre i vårt forhold. Men da vi treftes siste gang var han igjen veldig seriøs. Han holdt ikke rundt meg en gang. Jeg prøvde å gi ham et kyss men han unngikk det og sa ikke enda. Jeg følte meg så dum, som om jeg byr på meg. Har aldri prøvd å kysse en fyr først. Samtidig fortsetter han å ringe og prate med meg. Jeg skjønner ikke ham:( Bør jeg droppe ham? Anonymkode: 5a9eb...091
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 Vestby er i pendleravstand fra Oslo, altså. Burde være mulig å få til. Anonymkode: b35b1...87d 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Imidlertid er det litt vanskelig å møtes, ettersom vi bor i ulike byer. Jeg bor i Oslo og han bor i Vestby. Hvem er det vanskelig for? Vestby er ikke akkurat langt unna Oslo. Han virker ikke særlig interessert i deg, for å si det sånn. Jeg hadde ikke giddet noe mer når han ikke gjør noe forsøk på å gå et skritt videre.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Hvem er det vanskelig for? Vestby er ikke akkurat langt unna Oslo. Han virker ikke særlig interessert i deg, for å si det sånn. Jeg hadde ikke giddet noe mer når han ikke gjør noe forsøk på å gå et skritt videre. TS. Jeg kunne tenke det, men skjønner ikke hvorfor person som ikke er interessert gidder å ringe og skrive hver dag. Anonymkode: 5a9eb...091
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Jeg kunne tenke det, men skjønner ikke hvorfor person som ikke er interessert gidder å ringe og skrive hver dag. Anonymkode: 5a9eb...091 Han bruker deg kanskje som tidsfordriv, han liker å snakke med deg, men det holder for ham. Nå gjetter jeg bare, men det virker nesten sånn.
GrønnNellik68 Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 (endret) Du har møtt en mann uten ryggrad...det er flest av dem der ute..som ikke tør å si ja eller nei ..og alltid bare vet ikke... som jeg.....en hadde avtalt tur med meg i dag forrige uke..da jeg spurte i går om når vi skulle møtes idag, så var det vet ikke... vi kan meldes om det i morgen.... altså idag... nå er kl 21 og ikke hørt en dritt...så ja mann uten ryggrad som ikke tør å si ja eller nei..bare vet ikke for så å fordufte når det var han som lagde avtalen..er det rart man aldri blir å forstå seg på menn??? Endret 10. juni 2020 av Bente1234 1
Tekopp1 Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 Han investerer ikke i deg. Hvis du ikke syns det er greit å investere mye mer følelsesmessig i forholdet deres enn han, så må du faktisk droppe ham. At han avviser deg når du prøver å kysse ham er veldig sært. Du må kunne forvente at en voksen mann kan forklare, med ord, hva som står på. Du ble avvist, og det er det helt rimelig å få en forklaring på. Jeg syns dette høres ut som et dødfødt prosjekt dessverre. Ved å snakke med deg og holde kontakten får han egoboost samtidig som han holder deg i ringen for mulighet til sex. Ikke gidd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå