AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Etter lang tid bestemte jeg meg for å endelig gå videre etter et meget vanskelig forhold, og registrerte meg derfor på tinder. Har fått endel match og skrevet med flere hyggelige menn. Problemet er bare at med en gang det blir spørsmål om å treffes, så får jeg litt panikk og blir egentlig ganske redd. Det knyter seg i magen og får nesten litt avsmak bare ved tanken på å treffe en ny, samtidig som jeg ønsker det veldig. Nytter ikke å tenke at jeg må vente til jeg skulle bli mer klar, for situasjonen vil ikke endre seg ved å la tiden gå. Har gått lang tid allerede. Hadde likt å høre fra flere med evt samme følelse, og hva dere gjorde for å hoppe i det? Anonymkode: 61658...1b0 1
GrønnNellik68 Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Hvor lenge siden er det siden du valgmøte å gå videre?? Er det 1 mnd så er det kanskje litt tidlig man må kjenne på at denne personen har jeg virkelig lyst til å møte før en avtaler noe.. tror jeg da.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 3 timer siden, Bente1234 skrev: Hvor lenge siden er det siden du valgmøte å gå videre?? Er det 1 mnd så er det kanskje litt tidlig man må kjenne på at denne personen har jeg virkelig lyst til å møte før en avtaler noe.. tror jeg da. Det kan nok være noe i det ja. Noen er litt raske med å be om møte og rekker jo ikke å kjenne etter noe først. Ts Anonymkode: 61658...1b0
Pretty Amazing Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 jeg kom ut fra et giftig forhold fo 3 år siden..... jeghar noen profiler, men jeg er ikke klar. Det avhengig av mye. jeg er sterkere, tøffere og finner meg ikke i bullshit nå, men jeg har kun vært på tre dates,sier neitakk... når hvor og hvem... jeg håper jeg vil kjenne at det er ok. Jeg er redd menn..... men tror menn er reddere for meg for jeg har blitt kald. og muligens har jeg. den rette vil forstå. stresser ikke. Det viggtigeste er at du lærer å kose deg alene og sette pris på det. og det gjør jeg.Bedre alene enn slik jeg hadde det.Går bra. er fornøyd, happy og finner jeg en er det bra. Jeg leter ikke. Lykke til ❤️ du vil føle når du er klar. Aldri hopp i det...i et forhold. Jeg dypper tårnene og føler.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 3 timer siden, Pretty Amazing skrev: jeg kom ut fra et giftig forhold fo 3 år siden..... jeghar noen profiler, men jeg er ikke klar. Det avhengig av mye. jeg er sterkere, tøffere og finner meg ikke i bullshit nå, men jeg har kun vært på tre dates,sier neitakk... når hvor og hvem... jeg håper jeg vil kjenne at det er ok. Jeg er redd menn..... men tror menn er reddere for meg for jeg har blitt kald. og muligens har jeg. den rette vil forstå. stresser ikke. Det viggtigeste er at du lærer å kose deg alene og sette pris på det. og det gjør jeg.Bedre alene enn slik jeg hadde det.Går bra. er fornøyd, happy og finner jeg en er det bra. Jeg leter ikke. Lykke til ❤️ du vil føle når du er klar. Aldri hopp i det...i et forhold. Jeg dypper tårnene og føler. Tusen takk❤ Kjenner igjen mye av det du skriver. Har vært der at jeg trives alene, men har nå kommet dit at jeg savner noen å dele hverdagen med. Enig i det med og ikke hoppe inn i et forhold, og har som du kommet dit at jeg ikke finner meg i mer tull. Tenker at i et forhold så skal man bygge hverandre opp, og ikke motsatt. Men man blir jo så redd for å bli såret igjen. Ts Anonymkode: 61658...1b0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå