Gå til innhold

Veganere og sæd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2020 den 0.53, AnonymBruker skrev:

Dette spørsmålet er noe jeg faktisk har fått flere ganger i løpet av 10 år som veganer. 
For meg betyr det å være veganer å gjøre minst mulig skade etter meg i løpet av mitt liv; på dyr, mennesker og miljø. 
Det å svelge sæd er nytelse, ikke skadelig. Med en mann som samtykker så klart ;) 

Anonymkode: 8becb...3d0

Dette er faktisk ganske hyklersk å suge kuk når man kaller seg veganer. Og å svelge sæd er ikke nytelse. Sæd er flere tusen små menneskeceller. Sorry hvis det ødelegger gleden med sædsprut det sikkert gir deg, men det er faktisk det det er, altså. Hvorfor man skal ha det i munnen og svelge det gir heller ingen mening, og ihvertfall ikke nytelse når man er klar over hva det er. 

Anonymkode: 82f4a...f2e

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt på siden av temaet, men hvorfor er det så flott å ikke spise kjøtt. Veganere og vegetarianere skal liksom redde verden, men vi som ikke spiser fisk blir sett på som noen særinger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veganer for dyrene, mine potensielle unger hadde blitt abortert uansett, så de kan like godt bli svelget bort. 

Anonymkode: fcbd5...098

AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2020 den 0.53, AnonymBruker skrev:

Dette spørsmålet er noe jeg faktisk har fått flere ganger i løpet av 10 år som veganer. 
For meg betyr det å være veganer å gjøre minst mulig skade etter meg i løpet av mitt liv; på dyr, mennesker og miljø. 
Det å svelge sæd er nytelse, ikke skadelig. Med en mann som samtykker så klart ;) 

Anonymkode: 8becb...3d0

Hva med abort? Da har sædcelle og egg blitt til liv, selv om det er ufødt. Det å fjernet et liv, som ikke en gang er potensielt, men et faktisk liv, er det greit? 

Anonymkode: 69771...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...