Gå til innhold

Hvor liker du best å bade?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor liker du best å bade? Badestrand? Ett tjern langt fra folk uti skogen? Eller midt i mellom disse?

Anonymkode: 9c6b8...fe8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som liker å bade her?

Anonymkode: 9c6b8...fe8

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Liker best å snorkle i varme og langgrunne saltvann, der det er småfisk og korallrev.

Bader ikke ellers, det er for kaldt. Tåler dårlig klor, så basseng er heller ikke aktuelt. Men basseng er mer aktuelt enn kalde salt- og ferskvann i Norge.

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker som regel mindre vann i skogen aller best 😊 Aller minst liker jeg saltvann. Skikkelig innlandsjente. 

Anonymkode: a64f9...bbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mest vant med tjern. Men strand er herlig det også! 

Anonymkode: 6ca99...349

• Liker 1
Skrevet

sandstrand uten andre mennesker, der man ser hav møte himmel i det fjerne (så ikke fjord eller innenfor en skjærgård)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker saltvann, på en badestrand. Jeg kan ikle svømme, så er ikke så glad i ferskvann, da de gjerne blir brådyp sånn plutselig. Dessuten er kleggen veldig glad i meg, og min erfaring er at det kommer mer klegg etter jeg har badet i ferskvann enn i saltvann. 

Anonymkode: 08b3a...bb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bader i fjæra, men synker som en stein så holder meg der jeg kan stå på føttene. syns dammer og slikt er så ekkelt mtp kjøttetende bakterier og stillestående vann. det er også ei elv laaaaang elv her jeg pleier bade i heeelt på slutten av sommeren. da er vannet veldig varmt det er så lavt vann da at man kan vasse i kilometersvis i nydelig sand med varmt vann knapt over knærne. deilig.

Anonymkode: bf267...ff2

AnonymBruker
Skrevet

I tjern eller i innlandsvann. Hater saltvann fordi det er så mye rart i det.

Anonymkode: 16b09...17b

Gjest Alkoholist
Skrevet

Har gode barndomsminner med bading i små tjern i skogen, ved en koselig koie. Er oppvokst på bygda, bor i byen nå. Men å sitte blant masse folk på en glovarm strand er ikke fristende. 

AnonymBruker
Skrevet

En strand uten tang. Takler ikke tang.

Anonymkode: 13261...f31

AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig ikke så glad i å bade, men en strand med ferskvann er å foretrekke da, men stort sett finner man meg i boblebadet hjemme 😅

Anonymkode: 459b2...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...