Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #41 Skrevet 17. juli 2005 Jeg liker ikke italienere og israelere. Rett og slett fordi de er så brautende og roter noe aldeles forferdelig når de spiser!! (og jeg må rydde opp etter dem). Det er gafler under bordene og erter i stearinlysene, servietter mellom stolsetene og smuler i taklampa.... sukk...
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #42 Skrevet 17. juli 2005 jeg har så store hemmligheter at jeg kan ikke skrive de her engang som anonym..
mrs williams Skrevet 17. juli 2005 #43 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hadde jeg møtt en hai, hadde jeg nok driti i buksa jeg også! Skjønner redslene dine. Hai, elg og slanger er ikke noen favoritter her heller. ← Skriver under her jeg også he he...tilfører mus, rotter og ku!!! Endret 17. juli 2005 av mrs williams
Gjest Violetta Skrevet 18. juli 2005 #44 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er livredd for kuer og bor midt på bondelandet. Jeg har ikke lappen fordi jeg ikke tror jeg kan klare å ta den. Har prøvd, og klarte det ikke flere ganger. Jeg tror det er fordi jeg ikke tror jeg kan.
Gjest Don`t tell Skrevet 18. juli 2005 #45 Skrevet 18. juli 2005 DU SOM SKAL GIFTE DEG OG IKKE TROR DET VIL VARE : Et lite tips, la være. Du får sikkert panikk og sier nei i kirka!!(Sett litt mye på film bare) Bedre og la han/hun få vite hva du føler før det vel.. Mine hemmeligheter : Jeg elsker ikke meg selv, dermed ingen andre heller. Jeg vil ha min frihet tilbake, jeg ønsker av og til og forsvinne fra alt. Men jeg holder ut
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #46 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er redd fugler. Og klovner Og dukker.
Gjest Darcy Skrevet 18. juli 2005 #47 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er livredd for slanger. Jeg er helt sikker på at de vil gjøre alt de kan for å sluke meg hvis de får sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå