Gå til innhold

Post a secret her


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Og jeg har komplekser for tærne mine :oops:

Enda en ting vi har felles! Det startet etter at en tidligere kollega sa: "Man, you have big toes!" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Blir tom for ord her. :cry: :trøste:

er ikke sikkert du har det for det? Noen kan ha vært sammen med HIV positive i mange år uten å ha blitt smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drit redd for klovner. Bare jeg ser en på tv kjenner jeg redselen kommer snikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er redd for jazzdamer. (de som alltid går foran i tog på jazzfestivaler og sånn). :hår:

Jeg hater de!

Og liker ikke klovner heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreit meg så j**lig ut på en bensinstasjon for noen dager siden... seff, det blei sikkert filma, men likevel; min lille hemmelighet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
http://postsecret.blogspot.com/

Har du en hemmelighet? I såfall kan du poste den her, her kan vi alle være gjester!

Jeg for min del; Når jeg tror noen ikke liker meg, lar jeg dem tro at jeg ikke liker dem

For en fantastisk nettside! Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg, ble helt lamslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl
Jeg er psykisk syk...

og jeg tør ikke skaffe hjelp.

:klem:

Kjenner meg igjen der ja. Gikk mange år før jeg turde å be om hjelp, og det var tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm..

:sjenert: Jeg er megaredd for hvaler på tv, når de svømmer i havet.

:sjenert: Jeg begynte å gråte (da vi hadde lagt på) da farfar sa på telefonen at han var glad i meg (han har ikke sagt det før).

:sjenert: Jeg synes jeg har fine hender.

:sjenert: Jeg tenker altfor mye på kvelden når jeg skal sove.

:sjenert: Jeg er litt for sjalu, hysj....

:sjenert: Jeg er besatt av magemusklene mine.

:sjenert: Jeg kjente meg igjen i litt for mange av de postkortene på nettsiden over

:sjenert: Jeg ser litt opp til treningsinstruktøren min, hun er så utrolig inspirerende

:sjenert: Jeg har sølt oljemaling på stuebordet vårt igjen, selv om jeg lovte å være ekstra forsiktig denne gangen...

Ja, nå er jeg litt klam på hendene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Jeg er alt for opptatt av mitt eget utseende. Silikonpupper og flat mage etter fire fødsler hjelper lite...

Tror at jeg ikke duger som kone, elskerinne og mor.

Folk tror jeg er lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Jeg skal gifte meg om noen uker, men jeg tror ikke at ekteskapet vil holde særlig lenge. Men jeg elsker han utrolig høyt likevell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spacegirl

Jeg er redd for solarium. Har prøvd en gang, men fikk klaustrofobi av å ligge oppi den "boksen" :sjenert: . Og så kom det sånne knirk innimellom, og da trodde jeg at hele greia skulle eksplodere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Jeg er redd for solarium. Har prøvd en gang, men fikk klaustrofobi av å ligge oppi den "boksen" :sjenert: . Og så kom det sånne knirk innimellom, og da trodde jeg at hele greia skulle eksplodere...

De knirkene er bare plasten som utvider seg fordi det blir varmt. Det samme skjer med f.eks. fjernsynet. (Og dette lærte jeg av min far fordi jeg trodde fjernsynet mitt skulle eksplodere.. ;):ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skal gifte deg.. Ikke gjør det. Sett det på hold til du er sikker på om det vil vare eller ikke. Det er ikke rettferdig for mannen din. Du elsker han vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl
De knirkene er bare plasten som utvider seg fordi det blir varmt. Det samme skjer med f.eks. fjernsynet. (Og dette lærte jeg av min far fordi jeg trodde fjernsynet mitt skulle eksplodere.. ;)  :ler: )

Aha! Der lærte jeg noe nytt. Og jeg som fryktet solarium-døden der jeg lå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...