AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Dater en fyr som er introvert. Vi er forskjellige, greit for meg. Men det virker som han ønsker og endre seg for og bli mer lik meg på et vis. Han er også visstnok allerede forelska, jeg trenger mere tid for og evnt få følelses. Han sender og ny melding om jeg ikke har svart enda. Han virker snill, men kjenner jeg er skeptisk og klarer ikke helt sette fingern på hva det er med han. Jeg faller vanligvis for utadvendte duster som etter hvert sårer meg hardt så er jo skeptisk til alle menn. Anonymkode: 7827d...993
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Hva er det røde flagget du snakker om? At han er forelska? Anonymkode: 17dfe...ef8
Rotemor Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Hva mener du med introvert? Det er et enormt spekter av personligheter som også kan anses som introverte. Det er ikke en diagnose der alle er nesten like. Så, med egne ord (!), hva er det du er skeptisk til? 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Rødt flagg kan være å bli for fort forelsket ja, og pøse på med kjærlighetserklæring. Love bombing. Anonymkode: 938a6...d4b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Ts her. Ser jeg skrev rotete og det er mulig jeg overreagerer pga tidligere erfaringer med blant annet vold. Jeg blir skeptisk fordi han allerede er forelska, sender nye meldinger om jeg ikke svarer med en gang, og fordi han prøver og endre seg så han skal bli mer lik meg på et vis. Anonymkode: 7827d...993
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rødt flagg kan være å bli for fort forelsket ja, og pøse på med kjærlighetserklæring. Love bombing. Anonymkode: 938a6...d4b Love bombing var det jeg tenkte på! Ts Anonymkode: 7827d...993
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Gå videre både for din og hans del TS. Du vil aldri kunne klare å se forbi den usikkerheten du har nå. Lovebombing slik jeg har forstått det er et begrep som brukes på youtube og andre kanaler av selvutnevnte eksperter for å diagnostiere både kjente og ukjente som psykopater og narsissister. Anonymkode: 0374c...25d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Men er jeg dum som ikke gir dette en sjangse? Ts Anonymkode: 7827d...993
Cinnamondiva Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 Vel, stol på din egen magefølelse og er du skeptisk så er det nok en god grunn til det. Nei bare lytt til deg selv😇
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 Jeg hadde vært skjeptisk, stol på magefølesen du den er stort sett rett Anonymkode: 4a67e...170
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Skrevet 10. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ser jeg skrev rotete og det er mulig jeg overreagerer pga tidligere erfaringer med blant annet vold. Jeg blir skeptisk fordi han allerede er forelska, sender nye meldinger om jeg ikke svarer med en gang, og fordi han prøver og endre seg så han skal bli mer lik meg på et vis. Anonymkode: 7827d...993 Det er også et rødt tegn, speiler deg for at du skal like han bedre. Jeg hadde en fyr som tok til seg alle mine meninger og holdninger. Endret seg totalt, skummelt! Det varte jo seff ikke😆 etter et år var han sitt sanne jeg igjen. Noen andre ting du reagerer på? Tenker magefølelse er viktig Anonymkode: 938a6...d4b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 Ingen greier å endre personlighet sånn permanent. Han virker dessuten masete som ikke lar deg svare før neste melding. Garantert rødt flagg! Anonymkode: af1a3...694
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 Ser mer enn ett rødt flagg her. Som min eks i starten. Speilet meg, sååå forelska på kort tid. Ville gifte seg fort. Så kom hans sanne jeg frem etterhvert. Utro over lav sko. Anonymkode: a0c68...a74
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 Stol på inntrykket ditt, du har sannsynligvis rett i din antagelse. Anonymkode: 121b7...5d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå