AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Match for 3 år siden. Første møte skjedde fort etter matchen. Avtalte å gå en tur, men ble bare en kort samtale. Fordi at jeg trodde at han var bare ute etter sex. Han inviterte meg til hjemmedate dagen etter, men jeg avviste. Han følgte meg på snap halvt år ,vi snappet aldri mer, så slettet han meg. De første to år etter første møte, jobbet vi i to forskjellige kontinenter hver for oss uten kontakt. Jeg tok kontakt igjen for havlt år siden og vi sendte mange meldinger. Det føltes så godt. Jeg dro hjem til ham en kveld, vi kysset,men ikke sex. Jeg dro hjem. Morgen etter spurte jeg om jeg kunne komme til ham. Da sa han blankt nei og ville ikke fortsette mer med meg. Har jeg såret ham? Jeg skrev i en melding etter at han sa nei : Du var nesten drømmemannen. Forklarte også litt hvorfor jeg oppførte meg som jeg gjorde. Så sa jeg at jeg skal komme meg videre. Han ga en 👍. Betyr det at han er enig i meg at vi skal komme oss videre uten hverandre? Kan det bli noe mer mellom oss senere? 🙏 Anonymkode: 8ad45...7af
got2go Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Enig med bruker over. Ikke bruk mer tid og energi på dette.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Han dumpa deg. Ville gjort det samme hvis jeg var ham … du høres sånn "vinglete" ut ... Anonymkode: 9d5ec...e98
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Du har jo avvist han flere ganger. Skjønner godt at han ikke gidder å ha mer med deg å gjøre jeg. Anonymkode: f14e8...2c7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har jo avvist han flere ganger. Skjønner godt at han ikke gidder å ha mer med deg å gjøre jeg. Anonymkode: f14e8...2c7 Han har jo både møtt og kysset henne etter det. Hvis det hadde noe med tidligere avvisning så var det rart han gadd og treffes da. Anonymkode: a4771...50b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå