Gå til innhold

Han ligger med andre mens vi dater

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det akkurat slutt med en mann jeg har datet i over 3 måneder. Vi bor i forskjellige byer, og jeg har brukt mye tid og penger på å besøke ham, da jeg har mulighet til å jobbe fra byen han bor i. Jeg har uansett tenkt å flytte og jobbe dit han bor etterhvert. Jeg er i slutten av 20-årene og han er i starten av 30-årene.

Han har ringt meg hver eneste dag de siste månedene, vi tilbrakte hele påsken sammen på fjellet og hytten hans, jeg har møtt vennene hans, og han har nevnt masse ting vi skal gjøre sammen i fremtiden. Overraskelsen var derfor stor da jeg spurte litt om hvor vi stod, og han sa at han ligger med en annen og har gjort det når jeg har vært i min hjemby. Det har som oftest ikke gått mer enn 2 uker mellom hver gang jeg har vært hos ham. 

Han påstår at denne kvinnen han ligger med er bare en jente han ligger med og at det ikke er noe følelser, slik han har med meg. Men at han ikke kan vente ukesvis på å ha sex.. Jeg syns dette var helt tullete, og ble både veldig lei meg og sint.

Da jeg kom hjem sa at jeg hadde hatt det fint med ham, men ble nødt til å si takk for meg hvis han ikke var villig til å gå noen uker uten sex frem til vi finner ut hvor vi står (om vi skal være sammen eller ikke). Han nektet å gå med på dette, fordi det da i hans hode ville bety at vi var sammen, og det var han ikke klar for. 

Jeg tok aldri ekslusivitetspraten med ham, fordi jeg følte det var innforstått og ut fra hans oppførsel trodde jeg at han var veldig seriøs og at vi var på vei til å få noe fint sammen.

Likevel savner jeg ham, da jeg ble tvunget til å avslutte noe jeg ikke var klar for å avslutte. Har noen av dere erfaringer med dette? Eventuelt hjelpende ord som kan bekrefte at jeg har tatt riktig avgjørelse? 

Anonymkode: c51c8...d65

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Bare å holde seg unna, tror du sparer deg for mye drit. Det gjør vondt en stund så møter du en som respekterer deg og kun vil ha deg

Anonymkode: d1711...ee8

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde aldri blitt kjæreste med deg uansett.

Anonymkode: 48704...fa3

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

og hadde ligget med andre under hele "forholdet"

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Slike personer egner seg rett og slett ikke for forhold, så enkelt er det. 

Anonymkode: ec20e...83d

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Drittsekk, gå videre du. Klem. 

Anonymkode: 0d7bc...754

• Liker 17
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Du har helt klart tatt rett avgjørelse, den mannen er et stort rødt flagg og en stor egoist.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Slike personer egner seg rett og slett ikke for forhold, så enkelt er det. 

Anonymkode: ec20e...83d

og vil ikke ha et forhold

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at alle kvinnene jeg dater ligger med andre menn. De har jo pikk på kommando hvis de vil.

Anonymkode: 9f125...545

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske respektløst å pule andre samtidig som man holder på med en... Og dette gjør han uten å si i fra også. Fy faen, asså. Folk er idioter! Jeg hadde aldri funnet meg i det om ei dame hadde gjort det mot meg. Det hadde vært et stort svik og jeg hadde nok aldri klart å stole på personen mer.  M39

Anonymkode: 56103...ab3

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Helt riktig avgjørelse. Slike er ikke ute etter forhold uansett. De er følelsesmessig avstumpet, og dermed ikke noe man vil ha i livet sitt.

Anonymkode: c79ba...1d0

• Liker 9
Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Så dere kvinner kan bare drive å dolle med oss? Det er så mange falske kvinner der ute som kun er ute etter oppmerksomheten, men aldri ute etter noe ordentlig forhold. Har opplevd det flere ganger. Så kan godt forstå begge to i denne saken her. Opplevd at kvinner er like ille som menn og dater to stykker samtidig uten å fortelle det.

Hvorfor skal bare vi få lov til å date èn samtidig mens damene kan date flere? Lei av å se at damene har hele makten på datingprosessen. 

Endret av Lasox
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er helt vanlig . Multidate og ligge rundt. Siden folk ikke har hatt "samtalen" eller avtalt ekslusivitet så er det visstnok ikke utroskap.

Kjenner meg utrolig gammel når jeg hører om sånt. tro det er mye overlapping som foregår rundt omkring som gjerne kommer frem etter man har vært sammen en stund. Og ødelegger og skaper usikkerhet resten av forholdet.

Og jentene er ikke uten skyld her. de driver med sånt fordi de kan...

Anonymkode: c0656...6b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hadde gjort akkurat det samme.

Jeg og kjæresten hadde avstandsforhold mens vi datet, og de to første årene etter vi ble offisielt sammen: Det var en selvfølge at vi ikke lå med andre selv om det gikk et par måneder mellom hver gang vi møttes. Hvordan skulle det ha gått for resten av avstandsforholdet? 

Anonymkode: b131b...101

• Liker 6
Skrevet

De to siste innleggene er totalt uvesentlige.

hvorfor kommer dette alltid frem når kvinner skriver?

Det kommer aldri når menn skriver om damer.

Hvorfor dette behovet å skal belyse at kvinner er like ille?

• Liker 2
Skrevet

Du gjorde det rette! 

Er slike menn som er grunnen til at jeg alltid tar praten om vi er eksklusive eller ikke ganske tidlig. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt uakseptabelt. Men i disse tider er folk så løsslupne at man tydeligvis må avtale å være eksklusive allerede før man har sex om man skal være trygg på at vedkommende ikke ligger med andre. 

Anonymkode: ddff4...ff1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde det rette.

Når du i framtiden møter en person som virkelig vil ha deg, så merker du det! Da er det ingen tvil om at du er den eneste, og han vil ha null problem med å være eksklusiv. Når man er forelsket så er andre folk uinteressante, og man vil aldri risikere å støte bort sin utkårede slik han nå gjorde med deg. 

Det er naturlig å kjenne på savn og sårhet, men vær trygg på at du tok det riktige valget. Det venter noen bedre rundt neste sving!

Anonymkode: 9d763...a3e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt dumt å dømme noen så mye bare fordi han ligger med andre. Du har selvfølgelig lov til å ikke synes det er greit, og avslutte på grunn av det, men dere hadde ikke snakket om at dere var eksklusive, og ikke alle tenker på samme måte. Sier ikke at du ikke har lov til å bli sint, lei deg og dumpe han, men ingen grunn for andre her å si at han er en drittsekk, han har bare et annet syn på monogami kanskje enn deg og en del andre. 

Anonymkode: 0f16d...ccd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...