Gå til innhold

Joggesko + kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri skjønt sneakers og kjole, det ser så lite elegant og kvinnelig ut. Jeg bruker Toms til kjolene mine og jeg går og går og går som en klokke :sleep:

Skrevet
På 13.6.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Så ufine dere er mot de som er overvektige. Ser mange overvektige som kler de fleste plagg. Alt handler om å bruke klær som passer for kroppsfasongen sin. Litt større damer med skjørt, bluse og sporty tøysko/joggesko, ser da vel like bra ut. 

Anonymkode: 928a0...608

Det var absolutt ikke meningen min å være ufin mot de som er overvektige!  Tvert i mot!

Har vært slank i hele mitt liv, men da jeg gikk over 60, endret kroppen fasong.  Den smale midjen ble borte.  Mens jeg tidligere kunne velge klær etter hva jeg likte, må jeg nå ta hensyn til hva jeg kler.  

Det var dette jeg påpekte - at de slanke er heldige som kan kle mye.  Vi som ikke ser ut som motedesignernes kleshengere har det ikke like enkelt.   

AnonymBruker
Skrevet

Bruker begge disse, men foretrekker egentlig adidas’ene til lettere kjoler, da fila kan bli litt klumpete. 

C24CF91F-D4D4-4F15-8E4B-4B54CA23414A.jpeg

9B522D1F-43A9-45A5-BD85-BE166BAC3D16.jpeg

Anonymkode: cb941...0db

Skrevet

Når det er så varmt som det er nå ser det egentlig litt komisk ut å gå med svære sneakers, så nå er det bircenstock eller lette pensandaler som gjelder i slik type som disse. 

New Look Wide Fit - WIDE FIT HETALLIC  - Flip Flops - silver

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte kjole og sneakers. Ikke store, klumpete joggesko i spreke farger, men nette sneaker fra Nike eller Adidas eller noe, i en nøytral farge. Jeg har kontorjobb, men går endel rundt likevel og jeg hadde ikke overlevd uten sko som er gode å gå i flere timer daglig. De jeg bruker mest er helt sorte, inkludert sålen. Jeg bruker ofte sort strømpebukse og da ser helt sorte sneakers bra ut. Men jeg fant meg nylig noen flotte Ecco sko som passer veldig bra til kjoler. De er vel egentlig en slags sneakers de også, med lisser. Fantastisk gode å gå i, ser litt penere ut enn Adidas.

Synes at den rette kombinasjonen av kjole og sko, med matchende farger ser stilig ut. Mer casual, og jeg liker komfort mer enn å se bra ut. 

Anonymkode: 61063...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par sandaler fra ecco som er nesten like gode å gå i som sandalene jeg bruker på jobb(jobber helse så må ha gode sko) som er litt mer chunky. Men disse under her passer til alt jeg har av kjoler:) Tror de nyere utgavene har borrelås, så litt enklere å ta på.

0015708_ecco-flash_600.jpeg

Alternativet mitt er flate ballerinas, jeg hadde et grisebillig par som var kjempebehagelig men som jeg slet ut:P Alternativt veldig nette joggesko i sort eller hvitt, litt avhengig av kjolen. Til sommerkjoler er det greit, til en kjole jeg har som er litt mer classy type, så går jeg for ballerinas eller sandaler. Jeg blåser i om folk synes det er teit med joggesko, jeg takler ikke vonde sko eller høye heler. Sistnevnte synes jeg er det komplette idioti, sorry :fnise:

Anonymkode: 3b7d5...6f9

• Liker 2
Skrevet

"Alle" bruker det, men det er virkelig ikke noe fint. Det har aldri vært fint og kommer ikke noensinne til å bli det heller. Livsstilsjoggesko / sneakers passer ikke til kjoler og skjørt, de heller. Kombinasjonen er bare hakket mindre stygg enn trenings- eller terrengsko.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sneakers og kjole nesten hver dag på jobb. Er nødt til å bruke strømpebukse, og da utgår sandaler uansett. Er ikke så fan av ballerinasko med strømpebukse, og Toms synes jeg er stygge, så da gjenstår egentlig bare sneakers for meg. I farge etter resten av antrekket, har mest Adidas Superstar eller Stan Smith. 

Anonymkode: e9653...cac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...