Gå til innhold

Joggesko + kjole

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Nå er det sol og sommer og jeg bruker mye av kjoler som er både lange og korte. Men problemet er hvilken sko jeg skal gå med?? Liker å gå med sandaler eller ballerina når jeg har på kjole...men problemet er at når jeg er ute da går jeg mye. Og hvis man har på sandaler da klarer jeg ikke å gå så langt. 

Hva mener dere? Er det stygt med joggesko hvis man har på kjole? 

Anonymkode: 28e29...503

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg bruker kun kjoler og skjørt. Sko er alltid joggesko lik disse f.eks. 

Best pris på Salomon Speedcross 4 (Herre) - Se priser før kjøp i ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle bruker jo sneaker til kjoler nå! Finn noen nette nøytrale. 

Anonymkode: f09c9...3f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke jeg ser annet enn joggesko o kjole for tiden jeg, så jeg antok at det var en trend? 

Anonymkode: cf467...fb0

• Liker 14
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns ikke det er pent.

AnonymBruker
Skrevet

unnamed (1).jpg

Anonymkode: cf467...fb0

• Liker 9
Gjest Aniita
Skrevet

Det er i hvert fall ikke elegant.

Eneste som funker någenlunde er hvite joggesko.

Kjøp kvalitetsballerina med tykk såle hvis du skal gå en del.

AnonymBruker
Skrevet

Sneakers, helst hvite, er jo superlekkert og casual til kjole. Perfekt for meg som elsker kjoler, men hater å pynte meg. Evnt hvite tøysko.

Anonymkode: 2aa06...faf

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Nå er det sol og sommer og jeg bruker mye av kjoler som er både lange og korte. Men problemet er hvilken sko jeg skal gå med?? Liker å gå med sandaler eller ballerina når jeg har på kjole...men problemet er at når jeg er ute da går jeg mye. Og hvis man har på sandaler da klarer jeg ikke å gå så langt. 

Jeg digger det jeg, synes det er snertent og artig. Synes joggesko ser langt bedre ut enn sandaler for eksempel, men jeg vet jo at min preferanse er litt snedig til tider. Tar dama på seg en hettegenser jeg har i skapet som er for stor for henne, så skjer det noe i meg 😄❤️ 

Anonymkode: 109fc...354

• Liker 2
Skrevet

Personlig synes jeg joggesko fort kan bli litt klumpete og unett til kjole, men enkle, hvite tøysko skal være veldig fint til rett kjole. Om du synes det er greit å gå langt i tøysko kan du kanskje se på det, om ikke bør funksjon gå over estetikk. Og uansett er det vel mange nok som mener at det er fint 🙂 

• Liker 5
Gjest Tamsi
Skrevet

Er det også feil? Jeg bruker joggesko til alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan gå med joggesko til kjole hvis kjolen også er sporty, og joggeskoene er ganske nette.

Joggesko som er laget av tøy og er hvite, evt. beige eller mørkeblå kan fint gå til et sommerlig skjørt eller en kjole. 

Se bare etter joggeskoene som selges sammen med pensko. Du skal altså ikke i sportsbutikken. 

03dd8514ff9f41d04909e080b54084a0.jpg

Anonymkode: eef95...739

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får gnagesår hvis jeg bruker finere sko/sandaler med kjole. Da bruker jeg heller tøysko. 

Anonymkode: a37df...fad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange sandaler og ulike typer ballerinasko i god kvalitet som man kan gå i kilometervis med uten å få vondt i bena.

Joggesko til kjole kan være pent på høye, slanke, pene damer, men på korte og lubne damer ser det bare uflidd ut etter min mening.

Anonymkode: f8bb1...b86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan gå med joggesko til kjole hvis kjolen også er sporty, og joggeskoene er ganske nette.

Joggesko som er laget av tøy og er hvite, evt. beige eller mørkeblå kan fint gå til et sommerlig skjørt eller en kjole. 

Se bare etter joggeskoene som selges sammen med pensko. Du skal altså ikke i sportsbutikken. 

03dd8514ff9f41d04909e080b54084a0.jpg

Anonymkode: eef95...739

Slank, pen dame som hadde sett bra ut i striesekk og Crocs.

Problemet er alle disse litt mer ‘bilsete’ damene med mage etc som kombinerer kjolene sine med ulekre joggesko. Lurer på om de ser det selv hvor lite kledelig det er.

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slank, pen dame som hadde sett bra ut i striesekk og Crocs.

Problemet er alle disse litt mer ‘bilsete’ damene med mage etc som kombinerer kjolene sine med ulekre joggesko. Lurer på om de ser det selv hvor lite kledelig det er.

Enig i denne.  Slanke, pene damer kan kle seg i hva som helst - og de ser bra ut.  

Estetisk er ikke svære klumper av joggesko kledelig til kjole.  Det er vel heller en motesak akkurat nå.  

• Liker 6
Skrevet

Det kan være fint med hvite chunky joggesko/sneakers men ikke til hvilken som helst kjole.  Vil si det er 50/50 om jeg syns det er fint.  Ofte passer det bedre med hæler eller ballerina. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går utelukkende i sneakers til både skjørt og kjole, med mindre jeg skal i begravelse, bryllup o.l. Passer på at de er rene og pene, og gjerne står i stil til resten av antrekket. Men jeg er veldig casual av meg da, så når jeg tar på meg kjole gjør jeg mye for å tone det ned med eks sneakers og baggy dongerijakke. Aldri fått annet enn komplimenter for det 

Anonymkode: a0075...897

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg kjøpte meg ett par toms,  ikke de vanlige men noen med ekstra tjukk såle, kjøpte de på obsen, de er helt fantastiske å gå med og passer til alt , jeg sliter veldig med beina (sykdom) og merker stor forskjell om jeg en dag bruker andre sko... https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/sko-dame/sandaler-og-tofler-dame/toms-10009833?variantCode=725243&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw5vz2BRAtEiwAbcVILw4XUbyxOtDzgeSacuOM-nGcWwzGMrEN82TC542YVy0B9MzqoICCDBoCogYQAvD_BwE

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Zienna skrev:

Enig i denne.  Slanke, pene damer kan kle seg i hva som helst - og de ser bra ut.  

Estetisk er ikke svære klumper av joggesko kledelig til kjole.  Det er vel heller en motesak akkurat nå.  

Haha, nja ikke helt enig her , min søster er typisk reklameplakat tynn, og elsker kjoler og skjørt, og bruker ofte joggesko til, og det seg bare helt forbanna idiotisk ut 🤣🙈

Anonymkode: 501ef...bb2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...