Hedy Lamarr Skrevet 9. juni 2020 #21 Skrevet 9. juni 2020 Er det så viktig hvordan vi til enhver tid ser ut da? Er all tid vi beveger oss utenfor hjemmet en vandring på en catwalk? Hva med at vi kler oss i de klærne og skoene vi føler oss vel i, og ikke er så enormt opphengt i hva fremmede folk som ser oss der ute (og som vi jo egentlig driter i) måtte mene om oss. Hva folk der ute synes om mine klær og sko er jeg totalt likegyldig til, fordi jeg er helt likegyldig til hvordan de ser ut. Kler meg som jeg vil og vandrer lykkelig av gårde. (Beklager ranten.) 11
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #22 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, Hedy Lamarr skrev: Er det så viktig hvordan vi til enhver tid ser ut da? Er all tid vi beveger oss utenfor hjemmet en vandring på en catwalk? Hva med at vi kler oss i de klærne og skoene vi føler oss vel i, og ikke er så enormt opphengt i hva fremmede folk som ser oss der ute (og som vi jo egentlig driter i) måtte mene om oss. Hva folk der ute synes om mine klær og sko er jeg totalt likegyldig til, fordi jeg er helt likegyldig til hvordan de ser ut. Kler meg som jeg vil og vandrer lykkelig av gårde. (Beklager ranten.) Nå er jo dette forumet for klær, sko og mote. Så jeg vet ikke helt hva du synes at folk bør diskutere her? Anonymkode: f8bb1...b86 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #23 Skrevet 10. juni 2020 Sneakers: ja. Joggesko: nei. De som ble vist i det andre innlegget her er jo skrekkeksempel - sommerkjole og sorte og røde terrengløpesko? Anonymkode: e68a0...26f 15
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #24 Skrevet 10. juni 2020 Jeg bruker også sneakers til alt av kjoler og skjørt 😊 Synes hvite superga går til alt, det samme med et hvitt par med chunky sneakers. Anonymkode: c62b5...22b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #25 Skrevet 10. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sneakers: ja. Joggesko: nei. De som ble vist i det andre innlegget her er jo skrekkeksempel - sommerkjole og sorte og røde terrengløpesko? Anonymkode: e68a0...26f Ja, jeg har til gode å se noen med salomon speedcross til en kjole 😅 Anonymkode: c62b5...22b 10
Titania Skrevet 10. juni 2020 #26 Skrevet 10. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har til gode å se noen med salomon speedcross til en kjole 😅 Anonymkode: c62b5...22b 🙋♀️ Det går helt fint å bruke de til kjole 😄
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #27 Skrevet 10. juni 2020 Hvilke joggesko kommer an på kjolen, men ikke for treningsjoggesko, men livsstilsjoggesko. Adidas superstars ser alltid kult ut, Adidas Gazelle også, New Balance ofte. Samt klassikere som ZX700. (Adidas). Nike med flere har også klassikere. Ser ungdommelig og sprekt ut. Adidas superstars, men må være rene er finere enn ballerinasko hver dag hele uken om du ikke er tantete. Dessverre er jeg plattfot og kan ikke bruke sko uten en mer dempet såle, så jeg klarer ikke bruke så lave og flate sko som Superstar. Anonymkode: c5159...aeb 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #28 Skrevet 10. juni 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sneakers: ja. Joggesko: nei. De som ble vist i det andre innlegget her er jo skrekkeksempel - sommerkjole og sorte og røde terrengløpesko? Anonymkode: e68a0...26f Haha, enig! Utrolig stygt! Anonymkode: c7fb2...67a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #29 Skrevet 10. juni 2020 Jeg går mye i joggesko og kjoler på våren og sommeren. Har noen andre sko jeg bytter til på jobb, men til og fra så syns jeg det er både fint og deilig. Men velger da som noen over nevner, noen som passer til antrekket. Tar ikke på meg de samme jeg bruker til joggetur f-eks. Finnes jo så mange fine sneakers og lignende sko nå som jeg syns er fine. Jeg for min del syns ballerinasko alltid har vært veldig kjerring for å være ærlig. Minner meg om noe litt trause damer bruker, dessverre.. Anonymkode: c7fb2...67a 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #30 Skrevet 10. juni 2020 jeg er nødt å få spesialsålene ned i sko, så blir joggesko eller sneakers. blir aldri pent kledd med mindre jeg takler smertene, og å hinke rundt🤷♀️ Anonymkode: 23534...16a 1
Live88 Skrevet 10. juni 2020 #31 Skrevet 10. juni 2020 16 timer siden, Tamsi skrev: Er det også feil? Jeg bruker joggesko til alt. Samme her! 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #32 Skrevet 10. juni 2020 Det er jo veldig trendy å style chunky sneakers med skjørt og sommerkjoler, både lange og korte. Platå-sneakers i enten svart eller hvitt er jo ganske safe, og bruker dette til det meste. Er selv nokså lav, så unngår de mest "klumpete" og brede joggeskoene for å ikke se alt for stutt ut. 😉 Til fest bruker jeg gjerne slingbacks med spiss tupp og lav firkantet hæl. Ellers kan du jo sjekke ut sandaler fra f.eks Läst. komfortable og kule. Anonymkode: 88d0e...673 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #33 Skrevet 10. juni 2020 Jeg tenker at sånne her type joggesko helt fint kan passe til kjole Anonymkode: b762a...cb7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #34 Skrevet 10. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sneakers: ja. Joggesko: nei. De som ble vist i det andre innlegget her er jo skrekkeksempel - sommerkjole og sorte og røde terrengløpesko? Anonymkode: e68a0...26f Hva er forskjell mellom sneakers og joggesko??? Anonymkode: 28e29...503 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #35 Skrevet 11. juni 2020 På 9.6.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev: Slank, pen dame som hadde sett bra ut i striesekk og Crocs. Problemet er alle disse litt mer ‘bilsete’ damene med mage etc som kombinerer kjolene sine med ulekre joggesko. Lurer på om de ser det selv hvor lite kledelig det er. Anonymkode: f8bb1...b86 Det er nå sant, men når folk diskuterer klær her tar jeg utgangspunkt i en kropp som ikke trenger altfor mange hensyn. Hvis de har det, må de heller nevne det. Hvis jeg var tykk ville mitt fokus heller vært på å bli slankere enn å forsøke å finne klær som fikk meg til å se slankere ut. Da jobber du jo litt i oppoverbakke. 'Bilsete'-damene som du kaller dem ville vel heller ikke sett bra ut med andre sko? Anonymkode: eef95...739
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2020 #36 Skrevet 12. juni 2020 På 10.6.2020 den 14.05, AnonymBruker skrev: Hva er forskjell mellom sneakers og joggesko??? Anonymkode: 28e29...503 Stygge joggesko som overhodet ikke passer til kjole Sneakers som kan passe til hverdagskjoler men ikke festkjoler. (ingen joggesko passer til penere kjoler) 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #37 Skrevet 12. juni 2020 Lyse joggesko til skjørt eller kjoler er jo veldig fint, ser fin og sporty ut samtidig. Jeg syns komfort er viktig, da føler man seg bra, og det er som sagt en fin kombinasjon. Anonymkode: 928a0...608
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #38 Skrevet 12. juni 2020 På 9.6.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev: Slank, pen dame som hadde sett bra ut i striesekk og Crocs. Problemet er alle disse litt mer ‘bilsete’ damene med mage etc som kombinerer kjolene sine med ulekre joggesko. Lurer på om de ser det selv hvor lite kledelig det er. Anonymkode: f8bb1...b86 På 9.6.2020 den 23.05, Zienna skrev: Enig i denne. Slanke, pene damer kan kle seg i hva som helst - og de ser bra ut. Estetisk er ikke svære klumper av joggesko kledelig til kjole. Det er vel heller en motesak akkurat nå. Så ufine dere er mot de som er overvektige. Ser mange overvektige som kler de fleste plagg. Alt handler om å bruke klær som passer for kroppsfasongen sin. Litt større damer med skjørt, bluse og sporty tøysko/joggesko, ser da vel like bra ut. Anonymkode: 928a0...608 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #39 Skrevet 14. juni 2020 På 11.6.2020 den 10.55, AnonymBruker skrev: Det er nå sant, men når folk diskuterer klær her tar jeg utgangspunkt i en kropp som ikke trenger altfor mange hensyn. Hvis de har det, må de heller nevne det. Hvis jeg var tykk ville mitt fokus heller vært på å bli slankere enn å forsøke å finne klær som fikk meg til å se slankere ut. Da jobber du jo litt i oppoverbakke. 'Bilsete'-damene som du kaller dem ville vel heller ikke sett bra ut med andre sko? Anonymkode: eef95...739 Mente å skrive ‘bumsete’ men autokorrektur ville endre til ‘bilsete’. Litt tykke folk har også ofte tykke ben. Da er det penere med sandaler eller litt høye heler, framfor joggesko (med eller uten sokker) til kjole. Anonymkode: f8bb1...b86 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #40 Skrevet 14. juni 2020 På 13.6.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev: Så ufine dere er mot de som er overvektige. Ser mange overvektige som kler de fleste plagg. Alt handler om å bruke klær som passer for kroppsfasongen sin. Litt større damer med skjørt, bluse og sporty tøysko/joggesko, ser da vel like bra ut. Anonymkode: 928a0...608 Det finnes store damer som er utrolig flotte. Men de fleste er ikke det. Men mulig ‘stor’ ikke er eneste relevante fellesnevner for det poenget jeg ville fram til. Det jeg har sett ute, er at mange damer ikke helt får til det der med kjole og sneakers. De liksom skjønner ikke at det ikke er pent å kombinere en hvilken som helst kjole med hvilke som helst joggesko. Kanskje jeg særlig legger merke til de tykke som bommer her, fordi det blir mest synlig hvor lite kledelig det er. Jf at slanke/pene folk ser bra ut uansett. Anonymkode: f8bb1...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå