AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hva synes du er mest slitsomt å reise med? Hvis du skal kjøre fire timer frem og tilbake på samme dag. På bil så er det kun en fører. Bil, buss eller tog? Anonymkode: e41df...7dd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 (endret) Buss, er mest slitsomt. Tog er greit, men liker best å kjøre selv (bil) Endret 9. juni 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 1: tog 2: bil 3: buss men, det avhenger også av hvor stress det er å komme seg til toget. Her er nærmeste togstasjon 45 min unna, så det er like greit å kjøre egentlig. Anonymkode: 0d173...295
Gjest EmKay Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Foretrekker alltid bil. Buss er noe dritt. Tog er ok, men det er noe med friheten i å kjøre egen bil som gjør at det alltid blir mitt førstevalg av disse tre alternativene.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Fordeler og ulemper. Bil: kan ha full guffe på musikk. Kan ta raskere tid da man ikke må stoppe. Kan ta pauser når man vil. Kan styre temperaturen. Slipper å tenke på andre. Man har også bilen tilgjengelig det stedet man reiser til. Tog/buss: kan sove (eneste fordel). Ulempe er at jeg hater å sotte oppi andre. Anonymkode: 2cbde...32e
HopelessFear Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Buss er mest slitsomt, tog på nær andreplass og bil er desidert best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå