Mille Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 heisann! hva syns dere gutta om at vi har mensen? syns dere det er ekkelt eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Tja, kommer litt an på. Ikke få ganger jeg har vært lettet over at mensen kom - så var'a ikke gravid likevel! Men...så blir det altså ikke no på meg på noen dager... og det er jo og dumt! Generelt sett har jeg ingen for eller motforestillinger til mensen - det er naturens gang rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Neeei, ikke spesielt ekkelt, men jeg tenner heller ikke på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg syns mensen er ekkelt i forhold til det å skulle ha sex i denne perioden, da er jeg gjerne "munk". Ellers er vel mensen en naturlig ting som vi gutta heldigvis slipper å slite med personlig, men som hos noen damer kan gi et humør som medfører at vi må slite med det allikevel 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Sånn generelt så er pms perioden enten kjipt pg.a dama er furten.. eller så er a spreng kåt fram til selve mensen.. så dere kan vel selv tenke dere hva som fører til hva.. stort sett går vel perioden greit.. MEN.. når dere først skrur sinna siden til.. det er da gutta plutselig drar på hytta, eller skifter midlertidig adresse til nærmeste pub.. Tips; vi er ikke genier, vi kan ikke ALLTID vite hva dere tenker og hva dere vil vi skal gjøre.. =))) Hilsen c0n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Ok det er kansje ikkje ekelt Men tar man forhondsregler som eit godt bad lit kosing i dusjen og eit hakle med seg i senga er det godt som bare det det blir jo en ny omgang i dusjen etter på men ekelt nei på ingen måte. Det er jo helt naturlig noe som skjer med halvparten av verdens befolkning hvordan kan det vere ekelt? Dette er eit nedverdigende kvinne syn som ikkje passer inn snakk med kjerasten din om saken og prøv og normalisere dit forhold til det å blø litt det som for oss gutter kan virke rart er alle Bivirkningene som følger med Vondt i hodet, humør skiftninger og Uforklarlige raseri utbrudd. Det er rart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Ekkelt?? :o er ikke ekkelt, ser ikke mye til det da... Bortsett fra i dusjoen etterpå.. Snørr som renner er litt ekkelt, for det ser en jo.. men mens... ekkelt... nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 26. september 2002 #8 Del Skrevet 26. september 2002 Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. september 2002 #9 Del Skrevet 26. september 2002 Snørr som renner er litt ekkelt, for det ser en jo.. men mens... ekkelt... nei. Lasse, du er noe for deg selv snørr som renner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. september 2002 #10 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg synes det er litt sørgelig at jenter i det hele tatt spør om mens er "ekkelt". No offence, Mille, det er vel et naturlig spørsmål! Dessverre. Ikke det at jeg skal tvinge på noen å digge mensen, men at en frisk kvinne i syklus skal gå rundt å føle seg "ekkel", lure på om hun er "ekkel" osv. - og faktisk få bekreftende svar på dette, er trist. Det er jo mange andre karakteristikker, som er mindre nedlatende enn "ekkel", man kan bruke om mensen om man ikke er så begeistret for den. Eller man kan velge å gå inn i en nøytral modus når den omtales eller på andre måter er aktuell. Nå er det heller ikke alle som digger skjegg, sæd og andre "manneting", men jeg får meg ihvertfall aldri til å omtale noe slikt som "ekkelt". Jeg vil at min kjæreste aldri noensinne skal skamme seg over eventuelt skjegg eller sæden sin - på noen måte! Det er jo en del av det å være mann. At skjeggstubber ikke alltid er like passende eller at sæd ikke behøver plasseres alle steder, er en annen ting. "Ekle" er disse tingene likevel ikke. Jeg synes dette har mye med det å lære å like og godta seg selv å gjøre. Slikt blir ikke lettere om folk omtaler mensen som "ekkel". Det er nok av flauhet, problemer og "unaturlighet" knyttet til fenomenet allerede. Det er da for pokker ingen sykdom å ha mensen. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michael Skrevet 29. september 2002 #11 Del Skrevet 29. september 2002 Hvis HUN syns det er OK å ha sex under mensen, så har ikke jeg noe imot det, ihvertfall ikke de siste dagene av mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 29. september 2002 #12 Del Skrevet 29. september 2002 Om han har problemer med at jeg har mensen, så får han revurdere sitt syn på saken, og prøve på nytt hos noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #13 Del Skrevet 29. september 2002 hehe,skal han finne en som ikke har mensen, må han finne seg en fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atlantis Skrevet 29. september 2002 #14 Del Skrevet 29. september 2002 Mensen er selvsagt helt naturlig og greit, men jenta må være ekstra opptatt av hygiene den uken det står på. Det sier seg selv. Dessuten er det ikke noe sjakktrekk å sprade rundt i stua i bare underbuksa med bindet stikkende for mye ut... Liker holdninga til Vibeke: man kan ikke "henge" den andre for ting som bokstavelig talt er mer naturlig enn alt annet i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 30. september 2002 #15 Del Skrevet 30. september 2002 Menn har også mensen. de har bare ikke den fysiske delen av det. men den mentale hormonelle svingningen er regelmessig hos menn. Men mille: du skal aldri tro mensen er ekkelt! Noe mere naturlig finnes ikke. med litt forhåndsregler og åpenhet, så går det meste meget bra. MvH Spying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #16 Del Skrevet 30. september 2002 Alternativ sex...... :blunke: Mens er mens :-? Trenger ikke si mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå