Gå til innhold

Hva synes menn om vippeextentions?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at det var en som mente at menn ikke sier noe positivt om vippeextentions. Hva synes menn om vippeextentions? 

Anonymkode: 8b938...dbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg syns ikke det ser bra ut. Bare for å si at ikke alle damer syns det er fint ;)

Hva med å gjøre det for deg selv om du liker det, og ikke bry seg så mye om hva andre syns? :) 

Anonymkode: ee262...917

• Liker 2
Skrevet

Jeger også kvinne og jeg syntes det er fint så lenge man ikke overdriver - noe veldig mange dessverre gjør. Det er ingen som ser bra ut med en "sopekost" i trynet 🤪 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne og synes vippeextensions som bare gir litt mer lengde og fylde kan være fint, men at alt for mange overdriver og klistrer på seg vipper som ligner ustelte buskekratt. Det blir ekstra komisk når de bruker dem til hverdags. Jeg får ofte assosiasjoner til disse Cindy-dukkene fra min barndom:

Fleur-doll-Concert-brunette-2.JPG

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne synes jeg at det fort kan bli for mye, og til og med fungere mot sin hensikt. Ett eksempel jeg bet meg merke i var Siv Meyer på Ex on the Beach sesong 3, hvis noen har sett det. Hennes extensions var i voldsomste laget og gjorde at øynene så mindre ut enn de egentlig var. Kan si det samme om flere venninner av meg som har litt for lange, mange og tjukke extensions. Hvis det blir gjort på en mer naturlig måte og stylet riktig sånn at det passer til øyeformen derimot, synes jeg det ofte ser fint ut. Fikk lagt slike extensions selv av ei som var utrolig flink, og hun så hvilken stil som passet øynene mine best. Var veldig fornøyd med de extensionsene. Bare synd de faller av så fort og blir ujevne og stygge.

Siden du etterlyser menn sine meninger, kan jeg jo bidra med det samboeren min har sagt tidligere. Han har et ganske likegyldig forhold til extensions, men er enig i at det ikke er så fint om det blir for mye. Så lenge det ser rimelig naturlig ut, så ser det greit ut. Han har egentlig ikke lagt så stor merke til extensions de gangene jeg har hatt det.

Når det er sagt, så handler det jo kun om smak og behag. Liker man de lange og veldig fyldige, så må man jo bare gå for det uten å bry seg om hva andre tenker. Det viktigste er at man liker det selv og føler seg komfortabel med det.

Anonymkode: 92211...d74

Skrevet

Ekkelt, stygt og horete.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Vhgj skrev:

Ekkelt, stygt og horete.

Horete? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Horete? 

Ja, horete.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Vhgj skrev:

Ja, horete.

Hvorfor er vippeextentions horete? 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest at det var en som mente at menn ikke sier noe positivt om vippeextentions. Hva synes menn om vippeextentions? 

😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er dritfint. Men ser for meg at det må være vanskelig å ta på og ubehagelig å ha på

Anonymkode: 42e67...b02

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

😂

Du trenger hjelp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, og jeg syns det ser teit ut. Da bruker jeg heller penger på en ekstra god biff. 😋

Anonymkode: f5576...087

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger hjelp. 

Tenker ikke noen extentions jeg så den hjelpen er derfor unødvendig. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på; ser du noe bakom der? Ellers ser det nok fint ut med extensions med "normale" lengder.

Anonymkode: a106e...f58

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Tenker ikke noen extentions jeg så den hjelpen er derfor unødvendig. 

Hvorfor gidde å svare? Er det vanskelig å svare ordentlig når du ikke kan snakke dritt om kvinner? For vi alle vet at du misliker damer. 

• Liker 2
Skrevet

Gjort rett kan det være veldig fint, men i 95% av tilfeller foretrekker jeg uten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidde å svare? Er det vanskelig å svare ordentlig når du ikke kan snakke dritt om kvinner? For vi alle vet at du misliker damer. 

Det er ikke inntrykket jeg har fått. Jeg tror han liker hyggelige damer, men misliker sure og jålete damer.

Heller ei han kan ha med på noe gøy, som tåler å bli møkkete, enn ei som sutrer fordi hun brakk ei hekseklo (lang negl)

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å svare?

Fordi han er mann, og dermed en av dem du vil ha svar fra?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke inntrykket jeg har fått. Jeg tror han liker hyggelige damer, men misliker sure og jålete damer.

Heller ei han kan ha med på noe gøy, som tåler å bli møkkete, enn ei som sutrer fordi hun brakk ei hekseklo (lang negl)

Hæ? Han skriver bare negetivt om damer i nesten alle innleggene, at alle damer er like. Hva er vitsen å svare når han bare skal svare med en emoji. Jeg vet at det er vanskelig for han å svare når han ikke har muligheten å snakke om sine negative  erfaringer med kvinner. 

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Fordi han er mann, og dermed en av dem du vil ha svar fra?

Emoji er jo ikke et svar. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...