AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg gikk fra ikke noe trening til å hoppe hoppetau etter nyttår, og overdrev kanskje, fikk ihvertfall achillessenebetennelse på begge sider som har tatt helvetes lang tid å bli kvitt. har gått med hælputer og nå har achillesen blitt ok virker det som men har til gjengjeld fått noe jeg tror er plantar fascitt ( smerter fra hælen under foten og også over vrista).. jeg er så lei.Noen som har håndtert det samme og blitt kvitt det, hva gjorde dere? Såler? behandling? Anonymkode: a0989...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 9. juni 2020 #2 Del Skrevet 9. juni 2020 Er det snakk om "skader" eller skader? Hehe. Jeg hadde plantar fascitt. Jeg la et syltetøyglass i fryseren og tok det ut og rulla på det hver kveld. I tillegg teipa jeg foten slik da smertene var på sitt verste, og om jeg måtte stå i lengre strekk. I tillegg masserte jeg leggene mine en del, og tøyde litt. Det var ingenting som hjalp umiddelbart. Det tok over et år og så var jeg plutselig blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollydimple Skrevet 9. juni 2020 #3 Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) .. Endret 9. juni 2020 av Dollydimple Ønsker å slette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Del Skrevet 9. juni 2020 Mente det er jo ikke skader, mer ting som blir betent:) takk for svar... 1 år ja det er lenge Anonymkode: a0989...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 9. juni 2020 #5 Del Skrevet 9. juni 2020 Etter mye løping på asfalt slet jeg med det samme. Kjentes til slutt ut som om jeg hadde knust glass i hælene og var veldig øm og vondt under fotbladene. Jeg iste ned hver kveld over en lang periode. Jeg kuttet litt ned på løpingen når det var som verst, men jeg leste noe om at det ville sannsynligvis gå over av seg selv etter noe tid, så jeg holdt egentlig bare ut. Tok vel et års tid, så var jeg helt kvitt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå