Titti72 Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Noen her som pleier å reise med båten i ferien? Noen som skal det i år? Jeg trenger tips til perler (øyer) vi kan overnatte på underveis fra Asker til Kr.sand.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Hva med Østre Bolærne (Tønsberg-skjærgården)? Her har de bygd flott ny gjestehavn. De har også en restaurant med skjenkebevilling der ute så det er noe å anbefale. Mange fine stier rundt på øya, flott for unger som liker å utforske litt eller voksne som bare vil se seg litt om. Fin sandstrand her også. Ellers så har du Fulehuk Fyr rett utenfor Bolærne. Her er det ikke så lett å finne egnede steder å legge til bortsett fra i sundet på nordspissen av øya. Men det bør være minimalt med sjø for å legge til her. Fyret er nedlagt så dere må ha alt dere trenger i båten. Men veldig flott der ute!
søndagsengel? Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Nå er jeg sikkert altfor sent ute med å svare, men jeg vil bare si at Hankøsundet og Hvalerskjærgården er noe dere bør få med dere Kanskje kjøre under Svinesundbroene? Endret 25. juli 2005 av søndagsengel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå