Gå til innhold

Vises dato i dashbordet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det står noe som ligner på en dato i dashbordet. Noe ala 10.06.10   men bilen er fra 2011. Hva annet enn datoen kan det være med så mange punktum? 

Anonymkode: 0c88a...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du legge ut et bilde? Og i det minste opplyse om hvilken bil du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har flere biler. På noen vises dato, på andre ikke, og det er umulig å vite noe om din bil så lenge du ikke opplyser om merke/modell/år, evt viser bilde av aktuell info.

Anonymkode: 762a1...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilen min hadde ikke klokke engang... Nyere biler har klokke, dato, touch-skjerm med internett og Netflix-støtte... 

Så uten å vite hvilken bil du har er det vanskelig å si noe konkret. Kanskje det er en feilkode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får søke etter "endre dato" i manualen.

Anonymkode: f2027...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Burde kanskje lagt ved et bilde ja, men her er det da.  Det er nok datoen,  for i dag stod det 26.  Klokka var også stilt helt rart da jeg overtok den, men er jo enklere å stille. Får lese manualen.

Det er en auris.

Snapchat-1187043831.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min forrige bil ble dato og klokke tilbakestilt i forbindelse med feks batteribytte. Tror den gikk tilbake til 2006, det var en 07-modell. 
Da FM-båndet var aktivt stilte dato og tid seg selv om man satt radioen på NRK P1, men det går jo ikke lenger 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Neket skrev:

I min forrige bil ble dato og klokke tilbakestilt i forbindelse med feks batteribytte. Tror den gikk tilbake til 2006, det var en 07-modell. 
Da FM-båndet var aktivt stilte dato og tid seg selv om man satt radioen på NRK P1, men det går jo ikke lenger 🤪

Åh, okei! Sært, men skjønner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...