AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Del Skrevet 8. juni 2020 Det står noe som ligner på en dato i dashbordet. Noe ala 10.06.10 men bilen er fra 2011. Hva annet enn datoen kan det være med så mange punktum? Anonymkode: 0c88a...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. juni 2020 #2 Del Skrevet 8. juni 2020 Kan du legge ut et bilde? Og i det minste opplyse om hvilken bil du har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg har flere biler. På noen vises dato, på andre ikke, og det er umulig å vite noe om din bil så lenge du ikke opplyser om merke/modell/år, evt viser bilde av aktuell info. Anonymkode: 762a1...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 9. juni 2020 #4 Del Skrevet 9. juni 2020 Første bilen min hadde ikke klokke engang... Nyere biler har klokke, dato, touch-skjerm med internett og Netflix-støtte... Så uten å vite hvilken bil du har er det vanskelig å si noe konkret. Kanskje det er en feilkode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Del Skrevet 9. juni 2020 Du får søke etter "endre dato" i manualen. Anonymkode: f2027...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 9. juni 2020 #6 Del Skrevet 9. juni 2020 Hvor langt er et tau? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RunM Skrevet 9. juni 2020 #7 Del Skrevet 9. juni 2020 5 timer siden, edwardnigma skrev: Hvor langt er et tau? Kan man grave ett halvt hull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Del Skrevet 11. juni 2020 Burde kanskje lagt ved et bilde ja, men her er det da. Det er nok datoen, for i dag stod det 26. Klokka var også stilt helt rart da jeg overtok den, men er jo enklere å stille. Får lese manualen. Det er en auris. Anonymkode: 0c88a...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 12. juni 2020 #9 Del Skrevet 12. juni 2020 I min forrige bil ble dato og klokke tilbakestilt i forbindelse med feks batteribytte. Tror den gikk tilbake til 2006, det var en 07-modell. Da FM-båndet var aktivt stilte dato og tid seg selv om man satt radioen på NRK P1, men det går jo ikke lenger 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Del Skrevet 12. juni 2020 9 timer siden, Neket skrev: I min forrige bil ble dato og klokke tilbakestilt i forbindelse med feks batteribytte. Tror den gikk tilbake til 2006, det var en 07-modell. Da FM-båndet var aktivt stilte dato og tid seg selv om man satt radioen på NRK P1, men det går jo ikke lenger 🤪 Åh, okei! Sært, men skjønner 😂 Anonymkode: 0c88a...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå