AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Moren min er B- og far var O(husker ikke om det var + eller -) Jeg er O- og min bror er O+. Is that possible? Anonymkode: 3385a...ba9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Ja, det er mulig. Blodtype AB hadde derimot vært et tegn på at postmannen hadde vært på besøk... Anonymkode: d0262...f34
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren min er B- og far var O(husker ikke om det var + eller -) Jeg er O- og min bror er O+. Is that possible? Anonymkode: 3385a...ba9 Ja. Far er nok O+, da din mor er B-. Med en RH faktor hos begge foreldrene kan de få barn som er begge RH faktorer. Din mor er nok teknisk sett blodtype BO-, men siden O er recessivt så må man ha 2 av den får å ha det som faktisk «blodtype». Dette går på fenotype og genotype. Din far har blodtype O+ må da være OO+. Så med en mor som er BO- og en far som er OO+, er det da mye mulig å få en O fra far og en O fra mor og ende opp som OO+ og OO- Anonymkode: e16cd...ce3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå