Gå til innhold

Flere som er lei av hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så grusomt med å være hjemme? Hva er det å ikke takle? 

Bare nysgjerrig. 🙂

Anonymkode: 2f4df...c5c

Det har jeg skrevet lengre opp.

Anonymkode: 0c959...1a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å bytte med meg. 12 000 skritt+ på en vakt.  Jeg mater, administrerer peg, gir medisiner,lager og serverer mat,  steller decubitussår, trøster, vasker, pusser tenner, synger, trener opp, kler på, får kjeft, kjefter litt selv, observerer, takler ekstreme uttageringer og tung psykiatri, har bestilleransvar for 2 avdelinger, er primærkontakt og koordinaor. Dette er bare noen få av mine oppgaver daglig.   Gi meg hjemmekontor any day!

Anonymkode: f39b7...6a7

Hvorfor skulle jeg bytte med deg? Jeg valgte aktivt en kontorjobb, det kunne du også gjort. 

Anonymkode: cc27c...568

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner hjemmekontoret allerede. Vi kom tilbake til normalen denne uka, og jeg synes det er helt grusomt. Var så ekstremt mye mer effektiv hjemme, ingen forstyrrelser og mas fra kollegaer, og hadde mye mer overskudd etter arbeidsdagen var over. Nå er jeg helt skutt etter jobb igjen, tar sånn på en introvert sjel å forholde seg til all støy i det åpne landskapet.

Tror jeg må seg meg om etter en annen jobb, en som tilbyr egne kontorbåser.

Anonymkode: 777c2...e37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber jo fast hjemme, så har eget kontor med like bra utstyr som jeg skulle vært på kontoret, hev/senk pult, skikkelig kontorstol, telefon via internett, to store skjermer og akkurat like rask oppkobling mot server på jobb som jeg skulle sittet på kontoret . Skjønner folk sliter om du må sitte i stua di eller ved kjøkkenbordet, at PC utstyret alltid står i veien , chatter jo med kollegaene mine via Pc i en gruppe, trenger vi prate så gjør vi det. Helt fantastisk å spare to timer pendling daglig og x antall tusen i reiseutgifter i året. Pluss når du er ferdig på jobb så er du faktisk hjemme, kan lufte hunden i lunsjen, sitte på terrassen og bare nyte

Anonymkode: cf0d6...13c

• Opprett ny...