AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Er ny på tinder. Samme dagen som jeg meldte meg på fikk jeg nesten 50 matcher på 4 timer og mange meldinger. Nå dagen etter så er det mye mer stille. Hva er grunnen til at det forandrer seg så fort? Er man mer synlig helt i starten, eller hvordan fungerer det? Anonymkode: ee13e...e0f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Ja mer synlig første dagene. Anonymkode: 0dc1c...ba9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja mer synlig første dagene. Anonymkode: 0dc1c...ba9 Men er bare andre dagen jeg har det i dag. Anonymkode: ee13e...e0f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Sånn er Tinder. Du kan kjøpe gold. Da får du kun en boost i måneden, der du blir vist til flere. Anonymkode: 0dc1c...ba9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er Tinder. Du kan kjøpe gold. Da får du kun en boost i måneden, der du blir vist til flere. Anonymkode: 0dc1c...ba9 Ok, takk for svar😊 Anonymkode: ee13e...e0f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Men om du allerede har 50 matcher, hva er problemet? Da har du vel mer enn nok å følge opp? Da må du jo ha sveipet utrolig mange menn til høyre selv også, for å få 50 matcher. Husk at det nok er utrolig mange som faktisk liker deg som ikke blir matcher fordi du ikke har sveipet dem til høyre. Om du fortsetter å sveipe selv så vil du sikkert få flere matcher. Men poenget er da virkelig ikke å ha flest mulig Matcher, men å finne riktig person blandt de som er aktuelle. Anonymkode: 0f45d...f95 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Er derfor jeg kvier meg for å inn på tinder.. hadde blitt stressa av så masse matcher og meldinger på en gang😓 Anonymkode: 37e9a...3b3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Men om du allerede har 50 matcher, hva er problemet? Da har du vel mer enn nok å følge opp? Da må du jo ha sveipet utrolig mange menn til høyre selv også, for å få 50 matcher. Mest sannsynlig så har ts sveipa ca 50 til høyre, du får match med de fleste menn på tinder 😀 Det er jo et problem, for da blir man enda mer kresen, og sveiper veldig få til høyre. Så sitter man med noen få matcher, og det vil være akkurat de samme som alle andre har sveipa til høyre Anonymkode: 52e77...cff 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men om du allerede har 50 matcher, hva er problemet? Da har du vel mer enn nok å følge opp? Da må du jo ha sveipet utrolig mange menn til høyre selv også, for å få 50 matcher. Husk at det nok er utrolig mange som faktisk liker deg som ikke blir matcher fordi du ikke har sveipet dem til høyre. Om du fortsetter å sveipe selv så vil du sikkert få flere matcher. Men poenget er da virkelig ikke å ha flest mulig Matcher, men å finne riktig person blandt de som er aktuelle. Anonymkode: 0f45d...f95 Men jeg var helt ny på dette, så sveipet feil vei de første gangene😅 Var derfor noen som ikke var så interessante. Kjøpte gold for å se hvem som liker, så er mer i gang nå. Ts Anonymkode: ee13e...e0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå