AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Hei. Jeg har nylig rotet meg bort på tinder og har nå lagt halvveise planer med en. Men er det normalt å møtes første gang hjemme hos en av oss? Vi bor et lite stykke fra hverandre så kan ikke bare svippe bortom for å si hei. I og med at jeg lager denne tråden så er jeg vel ikke helt komfortabel med tanken på å gi hjemadressa mi til en helt fremmed. Ei heller dra hjem til. Er det normalt eller er det ikke? Det må jo bli enormt kleint om stemingen mellom oss ikke skulle passe Anonymkode: 8263d...ab7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Nei, nei og atter nei. Du vet ikke hva slags person dette er. Møt han/hun på offentlig sted og ikke oppgi hjemmeadressen din. Anonymkode: 0b93d...99c 6
draug 75 Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Møt et offentlig sted der det går an å komme seg i sikkerhet, vekk fra daten, og der det finnes vitner. Hjemme eller i bilen eller på et øde sted, der kan alt skje, og hva som helst kan bli påstått. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Det er jo sikkerhetsregel nr. 1i nettdating: Ikke dra hjem til noen eller ta med noen hjem til deg ved første møte. Trodde alle visste dette. Anonymkode: 24db0...c29 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Du burde alltid møte noen du ikke kjenner på et offentlig sted første gang. Anonymkode: 257cc...836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå