AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #21 Skrevet 8. juni 2020 Forskjellig. Også på en og samme mann, etter hva han har spist og drukket. Jeg suger ikke til avslutning når mannen har drukket whiskey eller mye øl. Da smaker det bitter gugge. Uten dette smaker det litt søtt, og kanskje bittelitt salt. Det er ikke en lekker smak, men ikke vond heller. Altså med mindre han har drukket øl og whiskey. 😬 Anonymkode: 5820d...646
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #22 Skrevet 8. juni 2020 3 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Kan jo spare opp til du har er fullt shotteglass i kjøleskapet og prøve. Jeg hadde ikke klart å vente. Jeg må ha det med en gang. Hahaha ja, har fått den (spøken, ikke kald sæd) et par ganger før, men SÅ lyst på det har jeg ikke da. Vil heller ha det med en gang som du sier. Jeg svelger det heller ikke fordi smaken i seg selv er god, men pga settingen. Men hadde den kommer iskald rett fra kilden hadde jeg ikke klaget 😄😄 Anonymkode: aabf6...1cc
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #23 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg ikke spyttet hvis det er jævlig? Huff... er så nervøs. Vil jo ikke såre han, men vil heller ikke brekke meg/spy. Kan noen menn svare her? Er det sårende for dere gutter at jenta spytter? Eller setter dere pris på at vi er villig til å prøve? Anonymkode: e0314...938 Selvsagt kan du. Jeg bestemmer jo ikke over deg, vennen. Sier bare at jeg ville ikke gjort det. Har aldri spytta ut en dråpe. du kan eventuelt kysse mannen etterpå mens du enda har sæden i munnen. Det må han jo tåle hvis han vil du skal ta det i munnen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #24 Skrevet 8. juni 2020 Det smaker varm, seig kroppsvæske. Tror det er tanken bak hva som svelges som gjør at jeg ikke takler det, i tillegg til konsistensen. Spytt smaker omtrent ingenting det heller, vi svelger massevis i løpet av en dag og en tenker ikke noe over at vi smaker en annens spytt når vi kliner. Men hadde du spyttet flere ganger i et shotglass og blitt bedt om å drikke det etterpå, virker det plutselig motbydelig. Du vet ikke om du liker det før du prøver. Jeg prøvde noen ganger før jeg brakk meg, og da var det stopp. Ingen av oss føler at vi mangler noe i vårt sexliv av den grunn Anonymkode: 43e9e...774
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #25 Skrevet 8. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha ja, har fått den (spøken, ikke kald sæd) et par ganger før, men SÅ lyst på det har jeg ikke da. Vil heller ha det med en gang som du sier. Jeg svelger det heller ikke fordi smaken i seg selv er god, men pga settingen. Men hadde den kommer iskald rett fra kilden hadde jeg ikke klaget 😄😄 Anonymkode: aabf6...1cc Hihi. Hva ed litt kald sprit og en isbit i glasset da. Da blir det sikkert kaldt med en gang.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #26 Skrevet 9. juni 2020 Tviler på du brekker deg av smaken. Om noe så er det temperatur/konsistens som kan virke merkelig. Jeg har ingen ting i mot å svelge, svelger ladningen til gubben minimum en gang om dagen, 2 ganger om vi har sex på kvelden. Anonymkode: 4686c...5a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #27 Skrevet 9. juni 2020 Noen ganger smaker det bare salt, noen ganger bittert og noen ganger helt forferdelig. På samme mann.. avogtil svelger jeg og avogtil greier jeg ikke. Hvis det smaker forferdelig eller er veldig mye så må jeg springe å spytte ut. Han bruker bare å le når jeg springer på badet. Anonymkode: e90a6...cfc
Bamseklemmer Skrevet 9. juni 2020 #28 Skrevet 9. juni 2020 Vanskelig å beskrive smaken da den er påvirket av kostholdet🙄
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #29 Skrevet 9. juni 2020 Det smaker salt med en litt bitter ettersmak, jeg får en kjølig følelse i munnen etterpå, litt som når man har spist mint. Anonymkode: e5533...9a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå