AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Kan noen beskrive smaken? Jeg er litt redd for å prøve. Er redd for at det skal smake ekkelt og at jeg kommer til å brekke meg. Samtidig har jeg litt lyst til å prøve fordi tanken tenner meg. Han har bare komt inni fitta når vi har sex, men i går sa han at han vil til at jeg skal ta spruten i munnen. Anonymkode: e0314...938
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Litt som varmt melk med salt sjøsmak 😊 Anonymkode: 0ca3e...359
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Jeg synes det smaker godt selv om jeg ikke har planer om å drikke varm melk med salt i 😊 men man kan jo brekke seg likevel, fordi man plutselig får det i munnen. Ha en tom kopp pluss et glass brus ved sengen. Så kan du spytte ut om du vil og drikke brus. Da går det nok bra uansett Anonymkode: 0ca3e...359
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Synes ikke det smaker så mye. Litt salt og lunka med litt rar konsistens. Pleier ikke ta meg tid til å smake så veldig på det😅 Anonymkode: e3b24...bcc 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen beskrive smaken? Jeg er litt redd for å prøve. Er redd for at det skal smake ekkelt og at jeg kommer til å brekke meg. Samtidig har jeg litt lyst til å prøve fordi tanken tenner meg. Han har bare komt inni fitta når vi har sex, men i går sa han at han vil til at jeg skal ta spruten i munnen. Anonymkode: e0314...938 Veldig vanskelig å beskrive smaken. Og sæd smaker også forskjellig fra forskjellige gutter. Enkelt kan smake littegrann stramt, men de aller fleste smaker helt fantastisk herlig. Det påvirkes at det påvirkes av hva man spiser. Rykter sier at ananas gir god smak. Synes ikke du skal spytte ut igjen. Det kan fort vært litt leit for gutten hvis han tror du synes det smaker ille. Skal du imponere han så gurgler du litt før du svelger.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Det smaker ikke så veldig mye, og i normalt ikke nok til å forårsake brekning, men om det kommer for langt bak i halsen kan man brekke seg uavhengig av smak. Derfor er det lurt å ha bakre del av tunga opp i ganen for å stenge veien til svelget om du er redd for å brekke deg. Anonymkode: f7d03...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Smaker ikke så veldig mye og er litt vanskelig å forklare smaken. Er ikke helt gira på konsistensen, men det er heller ikke så store mengder at det er vanskelig å svelge liksom. Greia er mer når det blir liggende litt rester og jeg må svelge det siste som har blitt igjen i munnen min, det er ikke såå digg. Men noen gutter kan ha ekkel smak! Og en eks av meg hadde null smak, nesten litt creepy. Han hadde heller ingen kroppslukt 🤔 Tror jeg hadde likt sædsmaken bedre om den var iskald liksom. Anonymkode: aabf6...1cc 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Det smaker..... Pikk? Syns ikke det smaker salt. Mennene jeg har vært med har smakt det samme omtrent. Konsistensen er litt rar, og sæden har jo kroppstemperatur. Men som oftest svelger jeg unna uten å smake noe særlig på det. Finnes mye verre ting å ha i munnen enn sæd tenker jeg 😅 Anonymkode: d209b...c7c 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 8. juni 2020 #10 Skrevet 8. juni 2020 Er ikke smaken som er verst, er den ekle varme konsistensen
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har bare komt inni fitta når vi har sex Hilsen Charlotte, 17 år Anonymkode: b8649...999 2
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #12 Skrevet 8. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det smaker..... Pikk? Syns ikke det smaker salt. Mennene jeg har vært med har smakt det samme omtrent. Konsistensen er litt rar, og sæden har jo kroppstemperatur. Men som oftest svelger jeg unna uten å smake noe særlig på det. Finnes mye verre ting å ha i munnen enn sæd tenker jeg 😅 Anonymkode: d209b...c7c Ja, Sushi for eksempel. 🤢
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smaker ikke så veldig mye og er litt vanskelig å forklare smaken. Er ikke helt gira på konsistensen, men det er heller ikke så store mengder at det er vanskelig å svelge liksom. Greia er mer når det blir liggende litt rester og jeg må svelge det siste som har blitt igjen i munnen min, det er ikke såå digg. Men noen gutter kan ha ekkel smak! Og en eks av meg hadde null smak, nesten litt creepy. Han hadde heller ingen kroppslukt 🤔 Tror jeg hadde likt sædsmaken bedre om den var iskald liksom. Anonymkode: aabf6...1cc Kan jo spare opp til du har er fullt shotteglass i kjøleskapet og prøve. Jeg hadde ikke klart å vente. Jeg må ha det med en gang.
Doolittle Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 Du skal ikke ta spruten i munnen bare fordi han vil det. Om du ikke er komfortabel med det så er det no deal, og du er ikke hverken en dårlig kjæreste eller en dårlig elsker av den grunn. Dine grenser er viktigere enn hans ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #15 Skrevet 8. juni 2020 Syns det lukter klør, og smaker klor med salt...det hverken kommes i munn eller svelges... Anonymkode: 9efb7...41f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #16 Skrevet 8. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns det lukter klor, og smaker klor med salt...det hverken kommes i munn eller svelges... Anonymkode: 9efb7...41f Anonymkode: 9efb7...41f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #17 Skrevet 8. juni 2020 Det smaker salt og bittert og er seigt 😅🙈 takler det ikke! Får ikke komme i munnen min.. klarer oss greit like vel Anonymkode: ad6b5...12b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #18 Skrevet 8. juni 2020 Varmt, smålig salt, jern og veldig rar ettersmak av noe ikke ekkelt, men ikke godt heller. Litt sånn salt hul jernettersmak. Anonymkode: 76259...aca
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #19 Skrevet 8. juni 2020 3 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Veldig vanskelig å beskrive smaken. Og sæd smaker også forskjellig fra forskjellige gutter. Enkelt kan smake littegrann stramt, men de aller fleste smaker helt fantastisk herlig. Det påvirkes at det påvirkes av hva man spiser. Rykter sier at ananas gir god smak. Synes ikke du skal spytte ut igjen. Det kan fort vært litt leit for gutten hvis han tror du synes det smaker ille. Skal du imponere han så gurgler du litt før du svelger. Kan jeg ikke spyttet hvis det er jævlig? Huff... er så nervøs. Vil jo ikke såre han, men vil heller ikke brekke meg/spy. Kan noen menn svare her? Er det sårende for dere gutter at jenta spytter? Eller setter dere pris på at vi er villig til å prøve? Anonymkode: e0314...938
sminkebord Skrevet 8. juni 2020 #20 Skrevet 8. juni 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg ikke spyttet hvis det er jævlig? Huff... er så nervøs. Vil jo ikke såre han, men vil heller ikke brekke meg/spy. Kan noen menn svare her? Er det sårende for dere gutter at jenta spytter? Eller setter dere pris på at vi er villig til å prøve? Anonymkode: e0314...938 Ikke hør på henne! Selvsagt kan du spytte det ut hvis du synes det er helt jævlig. Du kan jo si at du aldri har gjort det før, og at du ikke vet hvordan du reagerer. Jeg svelger selv, men vet om mange som spytter det ut. Tror nok menn har opplevd det før, og de hadde sikkert ville spyttet ut selv om de fikk det i munnen. Det jeg gjorde var å smake på sæden(når jeg kom på badet) etter han hadde kommet inni meg. Dette var selvfølgelig helt uten han visste det, men siden jeg ikke visste hva sæd smakte tok jeg bare litt på fingeren. Høres veldig spesielt ut sikkert, men da er man iallfall alene😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå