AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg har 20-25 kg å ta av. Tenker å kombinere 3 Shake og et måltid (grønnsaker/fisk/kjøtt) tur som trening. Melon/bær som kos noen som har gjort det samme? Hvor mye gikk du ned? Hva var utg punktet ditt? jeg starter på 90kg Anonymkode: 7cddb...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Del Skrevet 8. juni 2020 Ingen som har prøvd slikt opplegg ? Anonymkode: 7cddb...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. juni 2020 #3 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg bruker litt Nutrilett innimellom og har gått ned en del, men det har vært pga kaloritelling og ikke pga Nutrilett liksom 🙃 Bruker det når jeg har dårlig tid, er matlei eller ikke orker å lage meg noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Del Skrevet 8. juni 2020 18 minutter siden, addict said: Jeg bruker litt Nutrilett innimellom og har gått ned en del, men det har vært pga kaloritelling og ikke pga Nutrilett liksom 🙃 Bruker det når jeg har dårlig tid, er matlei eller ikke orker å lage meg noe. Jeg orker ikke veie og måle alt, så derfor jeg holder med til et måltid, og resten Shake 😅 Anonymkode: 7cddb...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. juni 2020 #5 Del Skrevet 8. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke veie og måle alt, så derfor jeg holder med til et måltid, og resten Shake 😅 Anonymkode: 7cddb...9a9 Skal love deg at det viktigste jeg har lært under denne prosessen er å jobbe med hodet og å forstå hva maten jeg spiser faktisk inneholder 😄 anbefaler å veie og måle i perioder for å bli mer bevisst 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Del Skrevet 8. juni 2020 Flere ? Anonymkode: 7cddb...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Del Skrevet 9. juni 2020 Bruker 3 shake poser de dagene jeg faster i 5:2 dietten, sa kan man spise max 500 kalorier men prøver holde meg under. Noen ganger tar jeg å erstatter lunch med en shake men klarer ikke en kur på lengre tid kun på de. Anonymkode: bfd90...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Del Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker 3 shake poser de dagene jeg faster i 5:2 dietten, sa kan man spise max 500 kalorier men prøver holde meg under. Noen ganger tar jeg å erstatter lunch med en shake men klarer ikke en kur på lengre tid kun på de. Anonymkode: bfd90...dfd Glemte å si jeg har gått ned 30 kg, men ikke på grunn av Nutrilett alene. Lykke til 😃 Anonymkode: bfd90...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Del Skrevet 9. juni 2020 Prøver dette nå. Bytter ut frokost, lunch og kveldsmat med Shake. Så spiser jeg middag med resten av familien. Ned to kilo på tre uker Anonymkode: 286bc...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå