Gå til innhold

Burde knusing av baller/kastrering bli straffbart?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Forby det og all form for ubeskyttet kampsport. 

Fordi gutter spør faktisk eldre menn og damer om dette.

Anonymkode: cafe3...6cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller par.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har havna på legevakta med testikkelhevelse (etter lek med en politijente) og ingenting skjedde.

Vasektomi er ok men ikke balleknusing/kastrering som seksuell aktivtet?

Ser du faktisk ikke forskjellen på å kutte sædlederene for å unngå barn, og det å destruere/fjerne testiklene, med alt det innebærer, eller er dette bare et idiotisk forsøk på å kverulere?

Og å klemme en testikkel er fortsatt en vanlig sexskade, som ikke fordrer at man har vært uforsvarlig på noe vis. 

Anonymkode: 72a3f...7bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Kanskje det burde det. Hvis de blir syke kommer de garantert til å søke om sykepenger og i værste fall uføretrygd.

Uførgrunnlag: ballene fungerer ikke lenger.

Nja, trokke det altså.

Dessuten, dette er jo ikke noe som ble funnet opp i går, hadde det vært som du sier, hadde vi vel sett det på statistikken? Det legges ut årsaker til uføre. 

TS; hvis dette faktisk er et utbredt problem, som koster helsevesenet masse penger og ressuser, så ville jeg være med på å vurdere det. Men jeg må ærlig talt si at jeg har aldri hørt om noen som har havnet på akutten engang (det er det sikkert, men det kan neppe være veldig vanlig).

Hvis vi skal forby dette, må vi i hvert fall forby både alkohol og tobakk, for det koster samfunnet LAAAANGT mer, og er også en frivillig greie. Og det er bare begynnelsen.

Anonymkode: 835f8...512

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du faktisk ikke forskjellen på å kutte sædlederene for å unngå barn, og det å destruere/fjerne testiklene, med alt det innebærer, eller er dette bare et idiotisk forsøk på å kverulere?

Og å klemme en testikkel er fortsatt en vanlig sexskade, som ikke fordrer at man har vært uforsvarlig på noe vis. 

Anonymkode: 72a3f...7bd

Vasektomi vil til syvende og sist innebære feminisering. Tråden går ut på om det er ok som en seksuell aktivitet. Å gjøre slutt på en mann sin seksuelle karriere i homofili, bisex eller kvinnelig dominering,

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, dette føler jeg er et kjempeproblem i samfunnet, dette må vi gjøre noe med asap (nei, det må vi virkelig ikke).

Samme med den andre tråden du har, om pengeslaver.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vasektomi vil til syvende og sist innebære feminisering. Tråden går ut på om det er ok som en seksuell aktivitet. Å gjøre slutt på en mann sin seksuelle karriere i homofili, bisex eller kvinnelig dominering,

Kan man ikke ha sex, om man ikke har baller/om de er ødelagte?

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke ha sex, om man ikke har baller/om de er ødelagte?

Kan nyte men mister seksuell lyst/libido.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette føler jeg er et kjempeproblem i samfunnet, dette må vi gjøre noe med asap (nei, det må vi virkelig ikke).

Samme med den andre tråden du har, om pengeslaver.

Ja, la oss ha en persondebatt du sensitive bruker. Fuck off eller stikk til nordfront. :goodbye: Hvis du ikke liker tråden, HVORFOR POTER DU I DET?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan nyte men mister seksuell lyst/libido.

og blir å ha vansker med å få/beholde ereksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Er det liksom en aktuell seksuell aktivitet?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, la oss ha en persondebatt du sensitive bruker. Fuck off eller stikk til nordfront. :goodbye: Hvis du ikke liker tråden, HVORFOR POTER DU I DET?

Fuck off, snakk om sensitiv a? Haha, neida, det går nok bra skal du se :) Og jeg tror ikke jeg gidder å "fucke off", bare fordi du er uenig med meg altså.

For å presisere; hvis det ikke er et problem, så er det heller ingen vits å lage noe lov rundt det. Må jeg være så sensitiv for å mene det? Eller være uenig i begge trådene?

Det er ikke persondebatt å si at jeg synes den andre tråden er på lik linje med denne - altså tematikken, ikke TS.

Så, skjønner du ble såret, men det var ikke tilsiktet.

AnonymBruker
Skrevet

Som med pengeslaver, så mener jeg at voksne mennesker kan få gjøre som de vil, selv om andre synes det er sært. Så fremt det ikke blir en reel kostnad for samfunnet, da stiller det seg annerledes. Men det er ikke tilfellet her.

AnonymBruker
Skrevet

Så det er faktisk ikke sex?

AnonymBruker
Skrevet

idkwtf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes vi burde forby idioti også, så slapp vi hele problemstillinga. 

Anonymkode: ca5ff...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal andre kontrollere hva samtykkende voksne mennesker gjør i sitt eget hjem? 

Anonymkode: 1981a...05e

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal andre kontrollere hva samtykkende voksne mennesker gjør i sitt eget hjem? 

Synes nå knusing av baller ikke skal være en seksuell aktivitet. Homo, bi eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Synes nå knusing av baller ikke skal være en seksuell aktivitet. Homo, bi eller ikke.

Beinskjørhet, impotens, potensielle depresjoner etc

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke gjør det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...