Gå til innhold

For er forbanna kjipt liv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her på sengekanten og gråter fordi jeg vil skjære meg selv opp. 

Anonymkode: af599...024

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitron80
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å dø, eller bare skade deg? 

Hvor gammel er du, har du familie? 

❤️

Skrevet

Skjønner at det kan være tungt når alt går imot. Send meg en pm hvis du ikke har noen å snakke med og vil prate ❤️

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet (endret)

Fine du! Hva tenker du på? Hvorfor har du tanker om å skade deg selv? Blir lei meg når jeg leser det du har skrevet...

Endret av Banankaka04
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Med vennlig hilsen,

Kragebein, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...