Gjest gjest21 Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Alle drømmer j o om et hvitt smil :D Men det er ofte det er fint på film, og når en er skikkelig pyntet om kvelden, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Men er dere enige i at det ofte ser skikkelig dumt ut til vanli? Utrolig falskt??? på noen iallfall..
Gjest Gjesten Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Tenker du på hun svenske Mari(e) i den Ungkaren da feks? For det var vel litt i overkant?
Gjest gjest21 Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 ja akkurat sånn som det! Typisk flott på bilder og når en er stylet, men når en er i dagslys med joggebukse ser det veldig falskt ut!
Gjest Gjesten Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 ja akkurat sånn som det! Typisk flott på bilder og når en er stylet, men når en er i dagslys med joggebukse ser det veldig falskt ut! Det blir litt "barbie" for meg, men for all del...fint er det jo. Heller det enn veldig gule tenner.
Gjest megmeg Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Jeg syns det er fint. Et hvitt smil er fint så lenge det ikke blir blå-hvitt (slik som enkelte kjendiser har).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå