AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Dette er en litt rar og flau ting å spørre om. Jeg opplever ganske ofte at menn får ereksjon når vi er på date. Jeg ser det ofte ved at det buler ut fra buksen plutselig og at de må «rette» på utstyret. Nå skjedde det i går igjen og da gikk vi bare tur. Jeg anser meg selv som selvsikker og har et vinnende vesen (uten at jeg er selvopptatt og innbilsk). Men lurte på om andre har opplevd det? Det setter meg litt ut når det skjer, og vet ikke om det er noe jeg gjør galt/riktig? Anonymkode: 8d49c...7da
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Tror i alle fall ikke at det er noe du gjør galt. Uansett om det er en frivillig eller ufrivillig ereksjon. Men er den frivillig er det jo bare fordi de er tiltrukket. Anonymkode: e6948...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 De kan ikke styre ereksjonene sine noen ganger, og små ting kan sette det hele i gang. En eks av meg hadde fått ufrivillig boner en nyttårsaften vi var med min familie. Han hadde kjent en random parfymelukt og så bare boioioing. Så da måtte han holde seg sittende til det gikk over😂 og hele tiden satt han sånn 😒. Må være fryktelig irriterende. Han fortalte det ikke før dagen etterpå til meg, så han skjulte det godt! Men jeg så jo at han drev og holdt på ei pute i et par minutter, uten at jeg tenkte over det der og da. Anonymkode: d3267...188 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Jeg ville blitt skuffa om daten ikke var kåt på meg. Jeg har tross alt gjort meg fin! 😄💃 Anonymkode: 78f35...f75 5
Bamseklemmer Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en litt rar og flau ting å spørre om. Jeg opplever ganske ofte at menn får ereksjon når vi er på date. Jeg ser det ofte ved at det buler ut fra buksen plutselig og at de må «rette» på utstyret. Nå skjedde det i går igjen og da gikk vi bare tur. Ta det som et sunnhetstegn, at gutten er tent på deg må vel være et pluss... så fremt du ikke blir utnyttet for sex... Hadde jeg fått reisning under date har jeg nok fortalt det, det å være dønn ærlig si hva man mener og sier at man tenner på hverandre, kan i mange tilfeller være avgjørende...og får jeg avslag er hun ikke den rette for meg uansett🙄
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Ja selvsagt får de det. En jeg datet sa han ikke kunne være i samme rom som meg uten å få det og at han synes det var så flaut. Bare jeg så på han og snakket, fikk han det . Synes bare det er gøy, det beviser jo bare at du tenner noe i han
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Trodde det hadde blitt en greie at menn legger penisen oppover sånn at det ikke plutselig skal bli telt i buksa? Anonymkode: 92236...168
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde det hadde blitt en greie at menn legger penisen oppover sånn at det ikke plutselig skal bli telt i buksa? Anonymkode: 92236...168 Det synes fordet om. Anonymkode: 78f35...f75
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #9 Skrevet 8. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Trodde det hadde blitt en greie at menn legger penisen oppover sånn at det ikke plutselig skal bli telt i buksa? Anonymkode: 92236...168 Hvordan skal du gjøre det med en slapp penis, den faller jo ned. Anonymkode: f9fdb...aab
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #10 Skrevet 8. juni 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal du gjøre det med en slapp penis, den faller jo ned. Anonymkode: f9fdb...aab hvis du har en stram boxer da.. Anonymkode: 92236...168
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 Det er bare noe du må godta🤣 Du gjør ingenting galt. Du er bare så sexy i hans øyne.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #12 Skrevet 8. juni 2020 Er innafor å gi han håndjager så den legger seg igjen, sånn til info. Anonymkode: 98613...bb9 1
Humle Brumle Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 Kjæresten min fortalte han fikk det da vi holdt hender på første date😂 Morsomt å høre det etterpå. Merka ingenting da, men hyggelig å vite at han tente på meg🥰 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 52 minutter siden, Ny medlem skrev: Kjæresten min fortalte han fikk det da vi holdt hender på første date😂 Morsomt å høre det etterpå. Merka ingenting da, men hyggelig å vite at han tente på meg🥰 Det er faktisk litt søtt da 😅 Anonymkode: 92236...168 2
Humle Brumle Skrevet 8. juni 2020 #15 Skrevet 8. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk litt søtt da 😅 Anonymkode: 92236...168 Ja😋
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå