AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Har søkt meg opp på temaet før, men finner kun info som avkrefter mine mistanker. Det kan da ikke være sant... Jeg har fått opp personer i venneforslag som jeg har hatt kontakt med som pasient i helsevesenet. Vi har ingen tilknytning privat via venners venner e.l. og jeg har ikke søkt på navnene deres. Bruker så og si aldri den søkemotoren for å finne folk, kun etter konkret avtale om å finne hverandre. Det har skjedd at andre tilfeldige personer også har dukket opp, men når det blir diverse ansatte i helsevesenet så synes jeg det er ubehagelig. Jeg får jo litt mistanke om at de har søkt etter meg, men det som verre er, er jo om de tror jeg har søkt etter dem, hvis jeg dukker opp hos dem også? Hvis det ikke går på lokasjon (jeg sjekker aldri inn steder) og vi ikke har felles venner, hvor i huleste kommer de fra da? 🤔 Anonymkode: 6398e...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Man får (som de fleste vet om) forslag basert på mye, blant annet hvis dere har vært på samme nett på sykehuset, vært i nærheten av hverandre (du trenger ikke sjekke inn noen steder, det går automatisk). Anonymkode: 466bd...925 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Hm. Var ganske sikker på at jeg har lest at fb har gått ut og avkreftet dette, dvs. at man faktisk må ha sjekket inn for at den koblingen vises. Hvis det er slik som du sier, så lurer jeg på hvor alle de andre x hundre ansatte og medpasienter blir av i lista mi... Anonymkode: 6398e...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Var ganske sikker på at jeg har lest at fb har gått ut og avkreftet dette, dvs. at man faktisk må ha sjekket inn for at den koblingen vises. Hvis det er slik som du sier, så lurer jeg på hvor alle de andre x hundre ansatte og medpasienter blir av i lista mi... Anonymkode: 6398e...1ac Dere har sikkert bare mer til felles på SoMe, likt flere av de samme tingene, søkt på like ting på google osv. Anonymkode: 466bd...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå