Gå til innhold

Gaysir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nylig opprettet en profil på gaysir men jeg får ikke noe meldinger. Ingen andre enn fra par som egentlig bare er ekkelt....men har skjønt at det er en greie der inne.

Jeg har normalt ansiktsbilde, en kort tekst og er ofte pålogget. Jeg ser noen er inne på profilen min flere ganger men legger ikke igjen en lyd. Når de ikke gir ett pip så ser jeg jo det som de ikke er interessert, noe som selvsagt er greit. Men hvorfor kommer de tilbake? 

Jeg er en "pen" jente, men dette begynner å gå på selvtilliten løs. Sånn skikkelig. Hvorfor sier ingen hei? 

Anonymkode: 95c34...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi skeive damer er kronisk dårlig på å ta intitiativ, derfor. Ta initiativ og si hei selv da vel.

Anonymkode: 4fddb...947

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi skeive damer er kronisk dårlig på å ta intitiativ, derfor. Ta initiativ og si hei selv da vel.

Så pinlig å prøve seg på noen som var innom profilen å ikke sa hei da... Det er jo seriøst verdens største avslag liksom.. 

Aldri møtt damer på nett før, bare real life, så aner ikke hvordan det virker 😖 men vil ikke legge meg etter noen som tydeligvis sa nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så pinlig å prøve seg på noen som var innom profilen å ikke sa hei da... Det er jo seriøst verdens største avslag liksom.. 

Aldri møtt damer på nett før, bare real life, så aner ikke hvordan det virker 😖 men vil ikke legge meg etter noen som tydeligvis sa nei.. 

Hvis du ikke klarer ta initiativ selv så blir det mest sannsynlig enten sølibat eller at du muligens må holde deg til menn. Vi lesber er ganske ubrukelige når det kommer til akkurat dette - meg selv inkludert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke klarer ta initiativ selv så blir det mest sannsynlig enten sølibat eller at du muligens må holde deg til menn. Vi lesber er ganske ubrukelige når det kommer til akkurat dette - meg selv inkludert.

Jeg har aldri vært med en mann, men takk for den. Jeg vet veldig godt hvem jeg er. 

Jeg er ny på nettdating og ikke med dating av damer. Jeg er nylig skilt, fra en dame. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri vært med en mann, men takk for den. Jeg vet veldig godt hvem jeg er. 

Jeg er ny på nettdating og ikke med dating av damer. Jeg er nylig skilt, fra en dame. 

Vær så god? Da vet du vel hvordan damer er. Jeg og samboeren min er begge bifile, og var kun med menn frem til vi var 30-35, av den enkle grunn at menn tar initiativ, kvinner gjør ikke det. Derfor endte begge utelukkende opp i forhold med menn. Hvordan vi to endte opp i et forhold, er jeg jammen ikke sikker på, annet enn at vi møttes på Tinder. Og der er det samme greia - 200+ likes, men veldig få meldinger (igjen, fordi skeive kvinner ofte er elendige på å ta initiativ og i stor grad tenker som deg og meg). De som er innom profilen din på GS tenker nok at du burde ta initiativ hvis du finner deres profil interessant. De har gjort sitt med å besøke deg først.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så god? Da vet du vel hvordan damer er. Jeg og samboeren min er begge bifile, og var kun med menn frem til vi var 30-35, av den enkle grunn at menn tar initiativ, kvinner gjør ikke det. Derfor endte begge utelukkende opp i forhold med menn. Hvordan vi to endte opp i et forhold, er jeg jammen ikke sikker på, annet enn at vi møttes på Tinder. Og der er det samme greia - 200+ likes, men veldig få meldinger (igjen, fordi skeive kvinner ofte er elendige på å ta initiativ og i stor grad tenker som deg og meg). De som er innom profilen din på GS tenker nok at du burde ta initiativ hvis du finner deres profil interessant. De har gjort sitt med å besøke deg først.

For en snedig tankegang evt... Da har jeg skrive til ett par av de som har vært innom iallefall så får jeg se om de svarer eller blokkerer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en parodi. 😂

Anonymkode: a2329...386

Jaaaaa herregud! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

For en snedig tankegang evt... Da har jeg skrive til ett par av de som har vært innom iallefall så får jeg se om de svarer eller blokkerer 😂

Det er det mulig. Mulig det er sånn fordi menn er mer typisk jegere enn kvinner? Jeg er ganske ubrukelig på akkurat dette selv, og det vet jeg også. Som sagt er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg klarte å kapre samboeren min :P Jeg har vært på tinder og GS mange ganger, og fikk ofte de samme matchene om og om igjen. Men var det noen som tok initiativ? Nei 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er det mulig. Mulig det er sånn fordi menn er mer typisk jegere enn kvinner? Jeg er ganske ubrukelig på akkurat dette selv, og det vet jeg også. Som sagt er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg klarte å kapre samboeren min :P Jeg har vært på tinder og GS mange ganger, og fikk ofte de samme matchene om og om igjen. Men var det noen som tok initiativ? Nei 😂

Ikke noe svar ennå, men nytt besøk på profilen. Så da hadde nok jeg rett at jeg er styggere enn jeg tror 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke noe svar ennå, men nytt besøk på profilen. Så da hadde nok jeg rett at jeg er styggere enn jeg tror 😂

Det tror jeg ikke! Jeg tror heller det er det at vi damer veldig ofte ikke er spesielt flinke på akkurat det her. En del er også veldig sjenerte og redd for å bli avvist - meg selv inkludert. Menn er ofte mye mer pågående sånn sett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tror jeg ikke! Jeg tror heller det er det at vi damer veldig ofte ikke er spesielt flinke på akkurat det her. En del er også veldig sjenerte og redd for å bli avvist - meg selv inkludert. Menn er ofte mye mer pågående sånn sett.

Gadh....Så vanskelig. Ansikt til ansikt er det så mye enklere med kroppspråk og blikk. Nettdating bare knuser selvtilliten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er så typisk. Det er derfor det er sexy når man treffer noen som har selvtillit til å ta initiativ. Men damer generelt er sjeldent gode på det. I følge menn er ikke streite damer det heller. Men hvis de er binyskjerrige/seksuelle er de plutselig veldig på når det gjelder samme kjønn, har ihvertfall jeg lagt merke til. Det er der lesbiske må passe seg,så man ikke blir såret. 

Anonymkode: 2c74f...11f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er så typisk. Det er derfor det er sexy når man treffer noen som har selvtillit til å ta initiativ. Men damer generelt er sjeldent gode på det. I følge menn er ikke streite damer det heller. Men hvis de er binyskjerrige/seksuelle er de plutselig veldig på når det gjelder samme kjønn, har ihvertfall jeg lagt merke til. Det er der lesbiske må passe seg,så man ikke blir såret. 

Anonymkode: 2c74f...11f

Kjenner igjen den... Jeg har så dårlig gaydar at det er latterlig. Men interesse ser jeg, selv om det bare er nysgjerrige damer. Derfor ble det nettdating, men der blir jeg jo søren meg bare ignorert 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Gadh....Så vanskelig. Ansikt til ansikt er det så mye enklere med kroppspråk og blikk. Nettdating bare knuser selvtilliten 😂

Det er vel en grunn til at uttrykket «make a move you useless lesbian» eksisterer 😅 Hvis du ønsker tilbakemelding på profilen din kan du evt poste brukernavnet ditt så kan jeg/andre ta en titt - OG sende deg melding 😛 jeg er som sagt opptatt da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er vel en grunn til at uttrykket «make a move you useless lesbian» eksisterer 😅 Hvis du ønsker tilbakemelding på profilen din kan du evt poste brukernavnet ditt så kan jeg/andre ta en titt - OG sende deg melding 😛 jeg er som sagt opptatt da

Tør ikke poste det her.... Så flaut... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tør ikke poste det her.... Så flaut... 😂

Ser den, skulle posta med brukernavn men synes det er flaut selv :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ser den, skulle posta med brukernavn men synes det er flaut selv :P

Men jeg tror absolutt ikke at du er stygg altså! Jeg tror det er ovennevnte grunner. Men jeg kan jo ta feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg tror absolutt ikke at du er stygg altså! Jeg tror det er ovennevnte grunner. Men jeg kan jo ta feil

Haha, så det kan hende jeg er stygg likevel? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...