AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Hei! Jeg har noe som kan være interessant for samlete. Men finnes det et sånt forum? Fant samlerforumet men der var det liten aktivitet. Anonymkode: 42b9d...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 Sjekk finn.no og ebay. Hvis du finner noe tilsvarende, kan du få en indikasjon på om det har noe verdi, om det er det du lurer på. Men vær obs på at enkelte prøver seg med å legge ut ting til fantasipriser. Type 1000 kroner for en boks med Gastromat, da det var produksjonsstopp for denne. Anonymkode: 0fde7...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sjekk finn.no og ebay. Hvis du finner noe tilsvarende, kan du få en indikasjon på om det har noe verdi, om det er det du lurer på. Men vær obs på at enkelte prøver seg med å legge ut ting til fantasipriser. Type 1000 kroner for en boks med Gastromat, da det var produksjonsstopp for denne. Anonymkode: 0fde7...e84 +1 på denne. Det er en vanlig misoppfatning at den prisen det ligger ute for, er prisen det er verdt. Men du ser fort om det er urimelig eller ikke, særlig hvis samme produktet ligger ute fra flere selgere. Hvis det er noe som er verdt mye penger, er kanskje auksjonshus "i virkeligheten" noe mer passende for deg. Anonymkode: c1ce0...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Del Skrevet 7. juni 2020 Det kommer nok helt an på hva slags samlere du er ute etter. Noen samler på helt spesifikke ting, andre er mer eklektiske. Noen samler på krigsmemorabilia, andre samler på fyrstikkesker og servietter. Om det er et objekt eller en samling du har da - du nevner ingenting om det. Det er litt vanskelig å komme med noen tips siden du ikke skriver hva du har som kan være interessant for samlere. Anonymkode: 707f9...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Del Skrevet 8. juni 2020 Det er veldig få som har dette. Det er et kort fra 90 tallet med en hilsen fra skilandslaget på den tiden. Alle har skrevet under for hånd. Anonymkode: 42b9d...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Del Skrevet 8. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er veldig få som har dette. Det er et kort fra 90 tallet med en hilsen fra skilandslaget på den tiden. Alle har skrevet under for hånd. Anonymkode: 42b9d...f55 Da ville jeg gått til en ekspert på området og betalt for å få en ordentlig verdivurdering. Ev. gått til auksjonshus for en verdivurdering og salg hvis verdien er i nærheten av høy. Anonymkode: c1ce0...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Del Skrevet 8. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg gått til en ekspert på området og betalt for å få en ordentlig verdivurdering. Ev. gått til auksjonshus for en verdivurdering og salg hvis verdien er i nærheten av høy. Anonymkode: c1ce0...7a6 Takk. Men hvordan finner jeg eksperter på det området? Mulig et dumt spørsmål, men jeg har googlet og synes ikke at jeg finner noe. Mulig jeg bruker feil søkeord🤔 Anonymkode: 42b9d...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå