Gjest Lady-M Skrevet 5. juli 2005 #21 Skrevet 5. juli 2005 Liker best hot shot tror jeg, er hvert fall best på smak. Men det går mest i tequila, aldri en kveld på byen uten et par. 8)
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2005 #22 Skrevet 5. juli 2005 Liker tyrker, men skal man helle nedpå fordi man absolutt vil bli full, er det bedre med tequila. Blir ikke så kvalm av det.
Mistyen Skrevet 5. juli 2005 #23 Skrevet 5. juli 2005 Det må bli tyrker eller sambuca. Men jeg har også smakt en type som bartenderen bare kalte karamell. Husker at det var masse sukker oppå en skive av sitron som han tente på......Men hva som var i glasset, nei det vet jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2005 #26 Skrevet 5. juli 2005 Alle mine venner samt bartendere på stamstedet har bestemt i samråd med meg at jeg ikke skal drikke shots... Var en uheldig episode for tre år siden hvor Sambuca var delaktig som gjør at det ble vedtatt... :oops: Har forøvrig aldri gått bra med verken tyrker eller tequila heller... :oops: Har ikke turt å prøve mer enn disse tre jeg... Synes i grunn det sa nok at det ikke gikk så greit med de - tok hintet liksom Men tror at hvis jeg MÅTTE drikke, så hadde det blitt tyrker, spyr ikke så lett av det
maiia Skrevet 7. juli 2005 #27 Skrevet 7. juli 2005 Frangelico, kaffe og krem er snadder! (Har også hatt dårlig erfaring med shots, men det snakker vi ikke om )
Gjest Toro_Jenta Skrevet 13. juli 2005 #30 Skrevet 13. juli 2005 Er man lei av galiano prøv denne Frangelico hot shot samme som galliano men bytt ut galliano med frangelico (Frangeliko har nøttesmak fins i halv og helflasker) Frangelico +kaffe+krem har drukket den i mange år blir aldri lei flasken har også et kjekt tau som henger løst (flasken skal lissom være en munk med belte) man kan da ha som regel at man ikke skal under tauet(det er halveis på flaska) ps tauet kan flyttes nedover (hihi)
Malie Skrevet 13. juli 2005 #31 Skrevet 13. juli 2005 Galliano,kaffe og krem! Ble fristet til å prøve Frangelico nå..
mrs williams Skrevet 16. juli 2005 #32 Skrevet 16. juli 2005 Nei skal det være shot så må det være tyrker...nam nam
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #33 Skrevet 16. juli 2005 Jeg liker ikke shots, jeg. Liker ikke søte, mektige ting med alkohol i, og magen takler dårlig å få tilført ting raskt. Ja, jeg er en pyse på den fronten, men kan godt drikke whisky uten is.
Gjest Lilleulv Skrevet 16. juli 2005 #34 Skrevet 16. juli 2005 Jeg digger galliano hot shot Tidligere har jeg vært glad i både tyrker, tequila og sambucca, men har ødelagt det der... Gått på en smell, blitt dårlig og sånn, og nå klarer jeg det ikke...
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #35 Skrevet 17. juli 2005 Uff, jeg har ødelagt en etter en shot. Først tequila, så hot shot og nå sambuca. Alt for mange shotter på en kveld setter vist en evig stopper for hele greien. Nå blir jeg dårlig bare av lukten.. Men B52 og tyrker går fortsatt ned på høykant. Er det moen som vet om noen gode, litt friskere shotter? Noe som ikke smaker kaffe/sjokolade, lakris osv. Husker vi drakk en god en i syden en gang, men har ingen ide om hva som var oppi..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå