AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Snakket med en i går. På kvelden var vi nok begge litt opptatt så tok en stund før svar. Ble enige om å treffes en dag. Han sa tilslutt legg meg til på snap. Jeg hadde ikke tid til å svare da, så en time etter sa jeg det kan jeg. Så jeg ikke hadde fått svar i dag da klokken var 10 så jeg skreiv hvem skal jeg legge til med et smilefjes. Hvor lang tid ville du gitt han før du tenker at han ikke kommer til å svare? Anonymkode: ba740...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Jeg sletter alle jenter som ikke svarer meg innen 24 timer. Anonymkode: cd44e...d03
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sletter alle jenter som ikke svarer meg innen 24 timer. Anonymkode: cd44e...d03 Selv hvis du har hatt en samtale dagen før? Anonymkode: ba740...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Hadde gitt det 2 dager jeg, men for eksempel hvis han fortsetter med å ikke svare deg innen 24 timer eller det går mange timer i mellom, er han nok ikke interessert. Anonymkode: aefef...95c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå