BareEtLiteSpørsmål Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Må bestemme oss for navn til lillebror nå, men vi sliter med å ta valget.. Har en liten Lasse fra før. Står mest mellom Albert og Sivert, men nå i det siste har også Ludvik seila litt opp på lista vår..og Bo 🙄 Noen synspunkter?🙂 Hva passer til Lasse synes dere? Lillebror er en søt og blid liten kar...☺️ Vil gjerne ha et navn med litt «snert» i! Andre forslag mottas også med takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 Sivert eller Herman Anonymkode: 03a57...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 Ludvik/Ludvig passer godt til Lasse! Veldig fine navn begge, hadde lett valgt det over de andre to forslagene. Synes også Anton, Aksel, Konrad, Ebbe og Jonas passer med Lasse. Anonymkode: e9a8c...ef3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Del Skrevet 7. juni 2020 Likte Bo. Lasse og Bo høres ut som gøye typer. Anonymkode: 5fbd5...836 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 7. juni 2020 #5 Del Skrevet 7. juni 2020 Fine nav! 😃Ludvik likte jeg best, men dere gjør ikke noe feil ihvertfall. Uansett hvilket navn dere velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 Det er et menneske som skal få navn, ikke en katt eller kosebamse... Anonymkode: 96dc1...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Del Skrevet 7. juni 2020 Ville gått for Sivert kanskje. Hvis dere går for Ludvik så blir man kanskje litt bundet til bokstaven L om en tredjemann kommer? Liker forsåvidt Alfred bedre enn Albert, men det blir nok bra uansett hva dere velger! Anonymkode: d1a42...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Del Skrevet 7. juni 2020 Lasse og Alfred Lasse og Mikkel Anonymkode: a6636...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg liker Alfred:) Anonymkode: 75582...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 7. juni 2020 #10 Del Skrevet 7. juni 2020 Bo og Lasse 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #11 Del Skrevet 7. juni 2020 Albert 😍 Anonymkode: 294d2...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareEtLiteSpørsmål Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 7. juni 2020 Tusen takk for alle gode innspill! Det med å binde seg til en bokstav er noe jeg også har tenkt litt på, tilfelle det blir en nr tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #13 Del Skrevet 7. juni 2020 Viner også i guttenavn-modus om dagen etter to jenter. Syns guttenavn er sååå vanskelig! Albert er en av favorittene våre i hvert fall 😊 Anonymkode: cbac3...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Del Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, BareEtLiteSpørsmål skrev: Tusen takk for alle gode innspill! Det med å binde seg til en bokstav er noe jeg også har tenkt litt på, tilfelle det blir en nr tre. Hadde ikke jeg tenkt på Mine to første har samme bokstav, nr.3 fikk et annet bokstav. Vi fikk nr.4 og 5 også, de også fikk forskjellige bokstaver. Hadde nr.1,2 og 3 fått samme bokstav og dere hadde fått nr4 som hadde fått forskjellig, hadde jeg forstått tankegangen. Likte veldig godt Lasse og Ludvig Andre navn: Andreas, Viljar, Rasmus, Petter, Morten, Karl, Ørjan, Åsmund, Kristoffer, Jarle, Storm, Øyvind, Samuel Anonymkode: 02b36...f55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Del Skrevet 7. juni 2020 Lasse er vel opprinnelig et kallenavn for Lars, så kanskje andre «forenklinger» av navn kan passe? Sander (Aleksander/Alexander) Johan (Johannes) Manuel (Emanuel) Henry (Henrik) Anonymkode: 4adae...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #16 Del Skrevet 7. juni 2020 Liker Ludvik (eller helst Ludvig), Albert er også ok. Synes ikke navn på søsken trenger å "passe sammen". Og man binder seg da ikke til en bokstav om man tilfeldigvis har to på samme bokstav, det er første gang jeg har hørt om. Det kan jo hende noen sier blir det kanskje en til på L, men da er det jo bare å si nei. Anonymkode: 44b1d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #17 Del Skrevet 7. juni 2020 Lavrans 😊 Anonymkode: 4775d...64a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #18 Del Skrevet 7. juni 2020 Handrau eller scott , Rawble eller kinkey Norske ville jeg gått for Sverre eller Sigurd Anonymkode: f4c87...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #19 Del Skrevet 7. juni 2020 Å herregud! Vi har slitt med det samme i lange tider nå! Lillemor var 5 mnd da vi endelig landa, men jeg er fremdeles ikke overbevist om at navnet var rett:P Grusomt! Vi falt på et navn som ikke passet med storebrors. Synes det er viktigere at vi elsker navnet fremfor at det skal passe til andre familiemedlemmers:) Jeg synes Albert er nydelig:) ❤️ Anonymkode: 6536f...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #20 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg liker også Lesbian. Utrolig næringsrikt navn med en dynamisk klang. Anonymkode: f4c87...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå